"רודף אותי"

נתניהו תובע את בן כספית: "הכזבן ישלם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו תובע את העיתונאי בן כספית ב-200 אלף שקלים בעקבות דברים שכתב בטורו וקישר בין נתניהו להטבות כספיות ליועמ"ש של הכנסת: "רודף אותי" (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: עמוס בן גרשום לע"מ ויוסי זמיר - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו תובע את העיתונאי בן כספית ומו"ל 'מעריב', בעקובת טור שפרסם הפרשן ובו קישר בין ראש הממשלה להטבות כספיות ליועץ המשפטי של הכנסת איל ינון, שרעייתו משמשת כמשנה ליועץ המשפטי לממשלה.

בפתח כתב התביעה כותב פרקליטו של ראש הממשלה, עו"ד נבות תל צור, כי: "מזה תקופה ארוכה, מנהל הנתבע באמצעי תקשורת שונים, ובפרט בעיתון "מעריב" המשמש לו כפלטפורמה, מסע השמצות מכוון ומתוזמר היטב נגד ראש הממשלה, במסגרתו הוא מנצל כל הזדמנות שנקרית בדרכו להפיץ מסרים פוגעניים ביחס לראש הממשלה, ואינו מהסס להטיח בו האשמות קשות וחמורות, בין אם באופן מרומז ובין אם באופן ישיר, על אף שאין לדברים כל בסיס עובדתי".

התביעה מגיעה בעקבות דבריו של בן כספית בטורו השבועי: "מררי היא המשנה ליועמ"ש לעניינים פליליים, אבל גם בת זוגו של היועמ"ש של הכנסת, עו"ד אייל ינון. למה זה מעניין? אה, כי לא מזמן קיבל ינון מהכנסת הטבה בסך 6 מיליון שקל, ברגע האחרון בטרם יפרוש מתפקידו. את ההטבה הזו (הצמדת תנאי הפנסיה התקציבית לתנאי שופט) הוביל, דחף, אישר וחוקק אחד בשם מיקי זוהר, משליחיו היעילים יותר של ראש הממשלה.

"המצב שנוצר הוא שבן זוגה של מי שאמורה להשתתף בהכרעת גורלו של נתניהו, קיבל הטבת מיליונים בעקיפין (שאין ישירה ממנה) מידיו של ראש הממשלה. בסך הכל הגיוני. מזל שאנחנו יודעים שינון הוא איש ישר ובת זוגו גם כן, לכאורה. תארו לעצמכם מה היה קורה כאן אם זה היה הפוך".

לטענת נתניהו: "המדובר בטענות שקריות ומופרכות העולות כדי לשון הרע מהסוג החמור ביותר כלפי ראש הממשלה".

ראש הממשלה עצמו כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ספויילר: בן כספית הכזבן, שרודף אותי ואת משפחתי כבר עשרות שנים, שוב ייאלץ לשלם.

"רק לפני חודשים ספורים נאלץ בן כספית להתנצל ולשלם פיצויים לרעייתי שרה על כתבה שקרית שפרסם נגדה. ביום שישי האחרון הוא פרסם עוד אחת מההכפשות ההזויות שלו נגדי. אם היה בודק את העובדות בגוגל הוא היה מגלה שההכפשה הזאת מתנפצת מאליה, קודם כל בגלל שלוחות הזמנים סותרים את שקריו".

"האובססיביות החולנית של בן כספית שוב תעלה לו... ביוקר", סיים נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר