המטבח של דרעי

השר דרעי במטבח: "אני לימדתי את יפה לבשל"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי סיפר על מאחורי הקלעים במטבח המשפחתי: "אני לימדתי את יפה דברים שהכנתי בישיבת חברון – חמין ושניצלים – והיום התלמיד כבר קם על רבו" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יפה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי סיפר בריאיון ל'ידיעות אחרונות' על המטבח המשפחתי בבית ברחוב הקבלן, הימים שלימד את רעייתו יפה לבשל חמין לשבת והטיפים מישיבת 'חברון'.

לדבריו: "לפני שהתחתנו היא ידעה לעשות סלט ירקות קצוץ טוב וחביתות טובות, אבל מעבר לכך היא לא בישלה משהו. אני לימדתי אותה דברים שהכנתי בישיבת חברון – חמין ושניצלים – והיום התלמיד כבר קם על רבו. אמא שלי עליה השלום הייתה שפית גדולה ואני ירשתי ממנה את זה. אנחנו אוהבים לבשל, אוהבים את המטבח".

על תפקידו במטבח סיפר דרעי: "כשהייתי מחוץ לחיים הפוליטיים הייתי מכין כל בוקר סנדוויצ'ים לילדים שלי. ארוז ויפה וכל אחד לפי הטעם שלו: חביתה, עין, גבינה צהובה או טוסט. בשנים האחרונות זה כבר לא קורה לצערי. אני משתדל לפחות לעשות ביום שישי את הקניות: קונדיטוריות, חלות, ממתקים לילדים. אני מכין את הפלטה של שבת וכשמגיע האוכל לשולחן בערב שישי מי שמחלק ומי שמגיש זה אני".

מה אתה יודע לבשל? נשאל דרעי על ידי עיתונאי 'ידיעות' יובל קרני

"זאת שאלה טובה כי הרבה זמן כבר לא בישלתי. אני אוהב להכין מאכלים מטוגנים כמו שניצלים, חצילים וסיגרים, אבל אני נמנע מזה כדי לשמור על הבריאות. אני יודע להכין גם חמין, אבל היום הבנות שלי עושות את זה כבר יותר טוב ממני. עם כל החידושים במטבח וכל תוכניות ה'מאסטר שף' שיש היום – אף אחד לא מכין חמין כמו אמא שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר