ההנחה לחיילים

סוער בבני ברק: נציג 'דגל' הטיח בנציג 'הפלג' - "כפוי טובה"

ישיבת מועצת העיר בני ברק אישרה הנחה בארנונה לחיילי מילואים, בסיומו של קרב סוער בין מגיש ההצעה עו"ד מורגנשטרן מ'דגל' לנציג 'הליכוד' - שביקש קרדיט ולנציג 'הפלג' • צפו בווידאו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הסערה בישיבת המועצה (באדיבות המצלם)

ישיבת מועצה סוערת בעיריית בני ברק נערכה הערב (שני) זאת על רקע פעילותם של נציג 'דגל התורה' עו"ד משה מורגנשטרן ונציג ש"ס גדליהו בן שמעון, להעניק הנחה בארנונה לחיילי מילואים תושבי העיר.

ראש העיר אברהם רובינשטיין הביא הערב לאישור המועצה את ההצעה למתן הנחה בארנונה לחיילי מילואים תושבי העיר, אלא שבמהלך הישיבה נרשם עימות סוער בין נציג 'דגל התורה' משה מורגנשטרן לנציג 'הפלג' משה מלאכי שאמר כי "לא מפריע לי שחיילי מילואים יקבלו הנחה, מפריע לי שזה הדגל של דגל התורה".

מורגנשטרן השיב בזעם: "מספיק כבר! תתבייש לך, כפוי טובה".

עימות נוסף היה בין נציג 'הליכוד' יעקב וידר למשה מורגנשטרן, לאחר שטען שהקרדיט על ההצבעה מגיע לו, אלא שראש העיר וגזבר העירייה הבהירו במהלך הישיבה כי מורגנשטרן הוא שפנה ראשון בסוגיה ורק לאחריו פנה נציג הליכוד יעקב וידר.

מתן ההנחה היא במסגרת התקנות עליהן חתם לפני כשנה שר הפנים אריה דרעי, המאפשרות לרשויות המקומיות לקבוע הנחה בשיעור של עד 5% מסכום הארנונה הכללית שהוטלה על מחזיק בנכס, שהוא חייל מילואים פעיל.

במסגרת זאת, על משרת המילואים להחזיק כמובן בתעודה תקפה של משרת מילואים - אותה הוא קיבל מצה"ל.

יצוין, כי ראש העיר הקודם חנוך זייברט סירב בזמנו לבקשת חברי המועצה להעביר את ההנחה, מחשש לביקורת מהאופוזיציה של 'הפלג'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר