'תיק 4000'

חוות הדעת המפתיעה תציל את שרה נתניהו מאישום?

שלושה קשיים משפטיים משמעותיים גילתה לאחרונה עו"ד ליאת בן ארי מפרקליטות המדינה, ואלו עשויים למנוע את העמדתה לדין של רעיית ראש הממשלה - לפחות בפרשה אחת (חוק ומשפט)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שרה נתניהו (צילום ארכיון: אבי אוחיון, לע"מ)

חוות דעת חדשה שנידונה לאחרונה בפרקליטות המדינה, העלתה כי קיים קושי משפטי ממשי להגיש כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ב'תיק 4000'.

על פי חשיפת 'חדשות עשר' הערב (רביעי), בפרשה בה חשודים בנימין נתניהו ואשתו, כי בתמורה להטבות רגולטוריות עבור קבוצת בזק הם קיבלו סיקור מחמיא באתר 'וואלה', צצה לאחרונה בעיה.

מתברר, כי פרקליטת מיסוי וכלכלה עו"ד ליאת בן ארי גיבשה חוות דעת משפטית המציינת כמה קשיים משפטיים, בהם האפשרות הוכיח את המודעות של שרה נתניהו להטבה הרגולטיבית עם בזק, בה חשוד בעלה ראש הממשלה, הקביעה הברורה כי בקשת סיקור חיובי אינה עבירה והעובדה כי נתניהו אינה אשת ציבור.

בני הזוג נתניהו בברזיל, השבוע (תיעוד: רועי אברהם ובן פרץ, לע"מ)

בפרקליטות עדיין סבורים כי 'תיק 4000' הוא תיק שוחד חזק נגד ראש הממשלה, אך חוות הדעת החדשה עשויה למנוע את העמדתה של רעייתו לדין.

כך או כך, מי שיכריע בפרשה זו כמו גם בשאר הפרשות התלויות ועמדות נגד נתניהו - 'תיק 1000' ו'תיק 2000', הוא אך ורק היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

בענין זה דווח עוד הערב ב'חדשות עשר', כי מחר יסתיימו הדיונים אצל היועמ"ש על 'תיק 1000', וכי הקצב המהיר של הדיונים צפוי להוביל לפרסום המסקנות כבר בפברואר, החודש הבא.

כמו כן, ב'תיק 2000' ניכרים פערים גדולים במערכת המשפט, כשחלק מבכירי הפרקליטות סבורים כי יש לסגור את התיק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר