80 תינוקות חוסנו

אב חולה חצבת סיכן עשרות פגים בביה"ח 'מעייני הישועה'

חולה חצבת התעקש לבקר את בנו הפג בבית החולים 'מעייני הישועה' בני ברק, מבלי לעדכן כי אובחן כחולה חצבת. כשנודע לצוות הרפואי כי הוא חולה הם מיהרו לחסן למעלה מ-80 פגים ותינוקות (ארץ)

חיסון. אילוסטרציה (צילום: Chen Leopold/Flash90)

חולה חצבת שהתעקש לבקר ביום חמישי האחרון את בנו הפג, המאושפז בבית החולים 'מעייני הישועה' בני ברק, נכנס לפגייה מבלי לעדכן את הצוות הרפואי כי אובחן כחולה חצבת. בהמשך, נודע לצוות הרפואי כי הוא חולה חצבת והם מיהרו לחסן בדחיפות, למעלה מ-80 פגים ותינוקות בני יומם, נגד חצבת.

לפי הדיווח של רן רזניק ומיטל יסעור בית-אור ב"ישראל היום", בבית החולים החליטו לחסן את כל 24 הפגין ששהו בפגייה וכן לחסן 60 תינוקות ששהו בתינוקייה הסמוכה.

החשש היה מאחר ותינוקות וילדים מתחסנים נגד המחלה רק מגיל שנה כך שמיד לאחר לידתם הם לא מחוסנים נגד מהחלה, לכם הם חוסנו בחיסון רגיל ולא בטיפול מונע.

פרופ' מוטי רביד, מנהל בית החולים, אמר ל'ישראל היום' כי "זהו מעשה פראי וחסר התחשבות, שלא לדבר על זה שאותו אדם סיכן את בנו, לצד סיכון שאר התינוקות. אנחנו מקיימים שמירה בבית החולים אבל עד כה התרכזנו בעיקר במניעת כניסת ילדים מבקרים. מעכשיו נקיים גם שמירה בנושא כניסת מבוגרים וגם תלינו שלטים ברחבי בית החולים שמבקשים ממבקרים הסובלים מחום או מפריחה לא להיכנס לבית החולים".

לדברי פרופ' רביד, "כולם משגיחים בנושא בשבע עיניים. אדם שמרגיש לא טוב לא צריך להגיע לבקר לא בבית חולים ולא בבית כנסת או ישיבה".

לפי נתוני משרד הבריאות, עד השבוע שעבר חלו בחצבת 3,030 ישראלים, כאשר בחודש דצמבר חלו 502 חולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר