אולטימטום לחברה

נוסעי קו 400 ל'אפיקים': תתנצלו ותפצו - או שנתבע אתכם

שלב האיומים: חברת 'אפיקים', שהתנהגות אחד מנהגיה גרמה לנוסעים חרדים רבים, לדבריהם, צער ועגמת נפש רבה כשאיחרו את כניסת השבת או נאלצו לחזר על הפתחים, נדרשת לשלם להם פיצוי (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Zack Wajsgras/Flash90)

מעקב: לפני כשבוע חשף "כיכר השבת" את הסיוט שעבר על נוסעים בקו 400 מבני ברק לירושלים ביום שישי, ערב שבת פרשת שמות; כעת מגיע שלב האיום בתביעה.

כזכור, כ-50 נוסעי האוטובוס, שיצא מבני ברק בשעה 13:45, 'נתקעו' על אם הדרך בצומת מסובים בדרכם לירושלים, כאשר חלקם חזרו לבני ברק לשבת, ורבים אחרים נאלצו לקחת מוניות לירושלים, אליה הגיעו אחרי כניסת השבת.

מדברי הנוסעים, בשיחה ל"כיכר השבת", עלה כי ברקע המקרה המצער היה שילוב של תקלה טכנית באוטובוס, עם אטימות לב של הנהג שפעל באיטיות יוצאת דופן ומרגיזה, לדבריהם יתכן בשל העובדה שהוא בן מיעוטים שלא היה ער ללחץ הזמן של ערב שבת.

אחד הנוסעים תיאר כזכור כיצד בעקבות כך הוא נאלץ בהמשך לצעוד רגלית מרחק עצום, ונאלץ להתארח אצל משפחה שאינו מכיר בטלז סטון, בואכה ירושלים, לאחר סבב ארוך בין הבתים בבקשה להתארח לסעודות השבת.

הפרסום הראשוני

אחת הנוסעות האחרות, היא ת., אם לחמישה מבני ברק (שמה המלא שמור במערכת), שנפגעה גם היא מהתקלה ונסעה במונית במחיר של 190 שקל מצומת מסובים לירושלים, תוך הגעה ברגע האחרון.

לדבריה, היא נוסעת קבועה בתחבורה הציבורית, ובפרט בקווים שבין ירושלים לבני ברק. בימים שלאחר המקרה, היא הצליחה ליצור קשר עם כמה מהנוסעים שהיו על אותו קו יחד איתה, וכולם סיפרו סיפור דומה:

היו אלו משפחות עם ילדים קטנים, בני ישיבות וסטודנטים, שבמהלך הימים שחלפו ניסו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של חברת 'אפיקים' - תוך הקלטת השיחות, בהן הם הסבירו שהוציאו כספים על מוניות מצומת מסובים לירושלים ודרשו פיצוי על עוגמת הנפש המרובה. אלא שהטלפניות במוקד סירבו למלאות את בקשתם.

בעקבות כך פנתה ת., כנציגת הנוסעים, לסמנכ"ל החברה, שאמר לה לפנות בצורה מסודרת לכתובת המייל של החברה, אך גם משם לא הגיע עד כה כל מענה.

לאחר מכן פנו הנוסעים ללשכתו של חבר הכנסת אורי מקלב (דגל התורה), בה נאמר להם כי הוא ממליץ לתבוע את החברה בבית משפט לתביעות קטנות.

ואכן, כפי שנודע ל"כיכר השבת", אמש החליטו הנוסעים על הצבת אולטימטום לחברת 'אפיקים'. "ברור לנו כי הנהג התרשל והחברה התרשלה, ולכן אנו דורשים לכל הפחות התנצלות והחזרי נסיעות", הם אומרים.

"לפנים משורת הדין, מגיע לנו גם פיצוי על עוגמת הנפש הגדולה. נוסע שהולך ברגל ואין לו מענה אחר, נוסעים עם תינוקות, עגלות ומזוודות - פשוט נתקעו באמצע הצומת. תגובת החברה שנמסרה ל'כיכר השבת' היא שקרית", הם טוענים.

הנוסעים דורשים "התנצלות - והודעה על החזרים עד ליום שלישי הקרוב. אחרת, ביום רביעי תוגש תביעה לבית המשפט בשם כלל הנוסעים, נגד הנושאים באחריות בחברת ההסעות 'אפיקים'".

יודגש, כי פניית "כיכר השבת" לחברת אפיקים בבקשה לתגובה על האיומים הללו בתביעה, טרם נענתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר