התבטאות מסעירה

רופא בכיר: אם נתניהו יגיע, אני לא אטפל בו

מנהל המחלקה הנוירולוגית בביה"ח הלל יפה בחדרה אמר בשיחה עם עמיתיו: "צריך להעיף אותו, לא אטפל בו אם יגיע לכאן". ביה"ח בתגובה: "ד"ר ריבר אינו איש פוליטי" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו וד"ר ירון ריבר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 ו'אוקסיפלקס')

ד"ר ירון ריבר, מנהל המחלקה הנויורולוגית בביה"ח הלל יפה, התבטא בצורה בעייתית וחמורה מאוד כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. ד"ר ריבר אמר לרופאים ולאחיות במחלקה, כי אם נתניהו יפונה לבית חולים, הוא יסרב לטפל בו.

בית החולים הממשלתי ממוקם בעיר חדרה, וביתו של נתניהו נמצא בקיסריה הסמוכה. במקרה חירום רפואי, אם נתניהו ישהה בביתו בקיסריה, הלל יפה הוא בית החולים הקרוב ביותר.

הדברים נחשפו לראשונה על ידי כתב 'ישראל היום' ירון דורון, על פי עדויות שהגיעו אליו, לפיהם ד"ר ריבר אמר את הדברים לפני כמה ימים במחלקה הנוירויולגית, שאותה הוא מנהל.

ריבר אמר לרופאים ולאחיות במחלקה: "צריך להעיף אותו, צריך להוריד אותו". כשנשאל על מי הוא מדבר , השיב שהוא מדבר על ראש הממשלה נתניהו .

עוד הוסיף להתבטאות החמורה: "הוא גר בקיסריה, ואם יגיע לכאן אני לא אטפל בו".

דבריו של ריבר מעבר לחומרתם כנגד ראש הממשלה הם גם מעילה בתפקידו כרופא, שכן על פי שבועת הרופאים הוא מחויב לטפל בכל אדם מבלי קשר כלל למעמדו או מוצאו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדברים בדף הפייסבוק שלו וכתב: "השנאה המטורללת נגדי שוברת שיאים. לכו תבינו".

מביה"ח הלל יפה נמסר בתגובה ל'ישראל היום': "ד"ר ריבר הוא רופא משכמו ומעלה ואינו איש פוליטי. דעותיו האישיות לכאן ולכאן - אין בהן עניין או דבר למול העובדה שהוא מסור למטופליו ולעולם ייתן טיפול רפואי לכל אדם באשר הוא. כל אמירה אחרת מגוחכת והוצאה מהקשרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר