מודיעין צבא לבנון

דיווח: נעצר החשוד שהסתנן מישראל ללבנון

הישראלי החשוד כי הסתנן מישראל ללבנון נעצר על ידי מודיעין צבא לבנון, כך דווח ברשת 'אל מיאדין' המקורבת לחיזבאללה. ב'אל מנאר' דווח כי מדובר ביהודי, אזרח אמריקני (אקטואליה)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"א בשבט תשע"ט | 17.01.19
חיילי צה"ל ליד גבול לבנון (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

הישראלי החשוד כי הסתנן מישראל לשטח לבנון - נעצר, כך דווח היום (חמישי) ברשת 'אל מיאדין' המקורבת לחיזבאללה. לפי הדיווח, מי שעצר את החשוד הוא מודיעין צבא לבנון. כתב רשת 'אל מנאר' דיווח כי מדובר ביהודי, אזרח אמריקני.

זמן מה לאחר הפרסום בכלי התקשורת בלבנון, הודיע צבא לבנון כי עצר את האדם שהסתנן למדינה וכי מדובר באזרח אמריקני בשם קולין אמרי שנלכד בעיר צור. עוד נמסר כי האיש נחקר על-ידי כוחות הצבא.

עד כה לא התקבל אישור לדבר מעצרו מישראל.

כזכור, ביום שלישי איתרו כוחות צה"ל קרע בגדר הגבול המפרידה בין ישראל ללבנון, מה שעורר חשד כי אדם חצה את הגדר משטח ישראל ללבנון. מלבד הקרע בגדר, איתרו הכוחות סימנים המעידים על חשד לחצייה של אדם משטח ישראל ללבנון.

ניר דבורי דיווח במהדורה המרכזית של 'החדשות' כי לפי הדיווחים מדובר באדם תמהוני שחצה את הגבול. שני תושבי לבנון ניסו לעצור אותו והבינו שהתנהגותו חשודה, אך הוא מיהר להימלט. במצלמות לא הצליחו לזהות את זהותו.

בתחילת השבוע הסתיים לו מבצע "מגן צפוני" לאיתור מנהרות הטרור שבנה החיזבאללה משטח לבנון לתוך שטח ישראל, עם חשיפתן של שש מנהרות טרור.

בחיזבאללה מסרו לאחר האירוע כי "הארגונים זיהו דמות אנונימית מזרחית לישוב עייתא א-שעב הסמוכה לגבול, וכשתשאלו אותו לזהותו הוא השליך את חפציו במקום וברח משם. יש להניח כי מדובר במתיישב שחצה את הגבול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר