אאא

שמענו לעצתה של מומחית הסדר היפנית, מארי קונדו, והוצאנו מחדר השינה פריטים שלא שימשו אותנו. הוספנו גם נרות ריחניים כדי לקבל אווירה נעימה יותר בחלל החדר אך מסתבר שישנה דרך נוספת להעלאת מצב הרוח בסוף היום:

על פי מחקר משנת 2013, הצבע הכחול יכול להיות בעל השפעה מוחשית על איכות השינה, וכתוצאה מכך, על מצב הרוח הכללי שלנו. האמנם?

כן, החוקרים גילו כי מתוך אלפי אנשים שנסקרו, אלו שלנו בחדרים כחולים בעיקרם, דיווחו על כמעט שמונה שעות שינה בלילה (הכמות הגבוהה ביותר מכל גווני החדרים) ובדרך כלל, קמו מאושרים בכל בוקר.

שיערנו שהאפקט המרגיע של הכחול יהיה מופשט יותר ואולי יהיה לו קשר כלשהו למים ולמקום ממנו באנו. אבל כמו שדיווח הדובר של מרכז השינה באדינבורו, כריס אידזיקובסקי ל"דיילי מייל" בנושא, יש למעשה "קולטנים מיוחדים בשם תאי הגנגליון ברשתית של העיניים שלנו, שהם רגישים ביותר לצבע הכחול".