חדש על המדף: בקבוק עם מנגנון ניקוי עצמי שיגרום לכם לשתות יותר

חשוב לצרוך כ-2 ליטרים של מים מדי יום. קל לומר, קשה לעשות. הלגימה מבקבוק המים שלנו היא לא הבעיה, כמובן, אלא החלק של הניקוי שמקשה עלינו. הנה הפתרון: בקבוק שמתנקה בעצמו (בריאות)

(צילום: מתוך האינסטגרם livelarq@)

רופא המשפחה שלנו מדגיש בפנינו מדי ביקור את חשיבותה של צריכת כמות גדולה של נוזלים מדי יום. קל לומר, קשה לעשות. זה לא שאנחנו לא טובים בלגימה מבקבוק המים שלנו, פשוט החלק של הניקוי מקשה עלינו. נכון, יש בשוק כל כך הרבה בקבוקים חדשים ומפוארים, אבל הם לא בטוחים לשימוש במדיח הכלים.

הכירו את בקבוק "LARQ". הוא חכם, מתוחכם ובלחיצת כפתור מנקה את עצמו ומטהר את מי השתייה שלכם, גם כשאתם מצויים בדרכים וללא גישה למים.

איך זה עובד? הבקבוק משתמש בטכנולוגיית UV-C LED, במיוחד באור UV-C כדי לחסל חיידקים ווירוסים על משטחים פנימיים ולטהר את מי השתייה בו זמנית.

במילים אחרות, אתם ממלאים את הבקבוק, לוחצים על הכפתור על מכסה הבקבוק ומחכים להתרחשות של תגובה פוטו-כימית עמוקה. (דהיינו, אור פועם כחול הוא האינדיקטור שלכם לכך שהבקבוק נמצא במצב ניקוי).

יש אפילו תכונה של ניקיון עצמי שמופעלת אחת לשעתיים (היא נמשכת עשר שניות) רק כדי לוודא שהמים נשארים טריים וללא חיידקים במשך כל היום.

הבקבוק עוצב כדי לסייע בתלות שפיתחנו לבקבוקי פלסטיק חד פעמיים, אך גם להגביר את הגישה למים נקיים ובטוחים.

בנוסף, הוא מגיע במגוון צבעים ויש לו את היכולת לשמור על משקאות קרים במשך 24 שעות וחמים במשך 12 שעות. נפלא.

בסדר, אז זה עולה 95$. לא זול בכלל, אבל אנחנו חוזרים: מלבד ניגוב החלק שבו השפתיים שלכם באות במגע, אתם לא צריכים לנקות אותו. חסכון בזמן ותוספת בריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר