מכון 'שילוב' בדק

אלו הרגלי האזנה לרדיו במגזר החרדי • כל הנתונים

סקר מכון 'שילוב' בדק את הרגלי ההאזנה של הציבור החרדי לתחנות הרדיו, והעלה כי 39% מאזינים ל'קול חי'; 20% ל'קול חי מיוזיק'; 17% ל'קול ברמה' ו-8% ל'כאן מורשת' ו'גלי ישראל' • מנכ"ל 'קול חי' אבי רוזן: "מודים לקב"ה על היותנו כלי התקשורת המוביל והמשמעותי במגזר החרדי" (ברנז'ה)

אולפני רדיו 'קול חי' (באדיבות המצלם)

בקרב המאזינים לתחנות רדיו חרדיות ודתיות, הרדיו המואזן ביותר בציבור החרדי הוא רדיו 'קול חי', הזוכה ל-39%, אחריו ערוץ המוזיקה 'קול חי מיוזיק' עם 20% ורדיו 'קול ברמה' עם 17%, כך עולה מסקר שערך מכון "שילוב".

יתר הנשאלים בסקר, 8% - מאזינים לתחנות רדיו דתיות אחרות ('גלי ישראל' / 'כאן מורשת') ו-16% ציינו שאין להם תחנה עיקרית לה הם מאזינים.

הסקר, שהוזמן ע"י 'קול חי' במלאת שנה לפעילות ערוץ המוזיקה 'קול חי מיוזיק', ביקש לבחון את הרגלי ההאזנה של הציבור החרדי לתחנות הרדיו.

מהנתונים עולה כי 53% מהציבור החרדי מאזינים לתחנות הרדיו החרדיות, 37% ציינו כי לא מאזינים כלל לרדיו ו-11% ציינו כי הם לא מאזינים לתחנות רדיו דתיות.

בקרב המאזינים לרדיו, במענה לשאלה מהי תחנת הרדיו שאתה מאזין בעיקר, השיבו: 39% מאזינים ל'קול חי', 20% מאזינים ל'קול חי מיוזיק', 17% מאזינים ל'קול ברמה', 16% אין להם תחנת רדיו עיקרית, ו-8% מאזינים לתחנות רדיו דתיות אחרות.

מנכ"ל 'קול חי', אבי רוזן, אמר בתגובה לנתוני הסקר: "אנו מודים לקב"ה על היותנו כלי התקשורת המוביל והמשמעותי במגזר החרדי. מהסקר עולה שהוספת ערוץ קול חי מיוזיק, לצד היותו מענה מושלם לחובבי המוזיקה, גם הוסיפה בס"ד עוד קהלים רבים למעגל המאזינים שלנו וכיום שידורי קול חי וקול חי מיוזיק זוכים ביחד ל-59% האזנה כרשת עיקרית מכלל המאזינים לתחנות רדיו חרדיות ודתיות".

הסקר בוצע כסקר טלפוני על ידי מכון SHILUV-I2R בקרב מדגם אקראי ומייצג של 401 נשאלים, גברים ונשים בני 18 ומעלה מהמגזר החרדי. הסקר בוצע ממוקד הראיונות של שילוב ברמת גן תוך פיקוח מלא על איכות הסקרים ומהימנותם טווח הטעות הסטטיסטית +-4.9.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר