תפריט שהחדיר בנו אופטימיות: דיאטת אופטביה

קניות במכולת? פיהוק. למה לטרוח כאשר אתם יכולים לקבל מזון ישירות לדלת שלכם, כולל דיאטת אופטביה שהייתה אחת הדיאטות המובילים של גוגל השנה? (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

מה זו דיאטת אופטביה?

דיאטה אופטביה היא תוכנית הרזיה המבוססת על אכילת מספר ארוחות ביום, שנקראות "fuelings" - "תדלוקים", בתרגום חופשי. ארוחות אלה שסופקו על ידי החברה אמורות למלא אתכם ולעזור לכם להשיל כמה קילוגרמים. נשמע לכם מוכר? מסתבר שאופטביה היא למעשה גרסה מעודכנת שמגיעה עם מאמן כושר.

אז איך עובדת דיאטת אופטביה?

ישנן שלוש תוכניות שונות בעלות קלוריות נמוכות שניתן לבחור בהתאם למטרות הדיאטה. תוכנית 5 ו-1 כוללת חמש ארוחות "תדלוקים" וארוחה אחת "ירוקה" המורכבת מחלבונים וירקות (כמו עוף וברוקולי, למשל). עבור קצת יותר גמישות, ניתן לבחור ב-4, 2 ו-1. התוכנית כוללת ארבעה "תדלוקים", שתי ארוחות רזות וירוקות וחטיף בריא אחד (כמו חתיכת פרי).

עבור אלה המעוניינים לשמור על המשקל שלהם, החברה מציעה את תוכנית 3 ו-3 הכוללת שלושה "תדלוקים" ושלוש ארוחות רזות וירוקות. המאמצים את הדיאטה מקבלים עצות ומוטיבציה ממאמן וקהילה מקוונת של חברים.

ומה הם בדיוק "תדלוקים?" יש יותר מ -60 אפשרויות שונות, כולל שייקים, חטיפי אנרגיה, מרקים, עוגיות ואפילו בראוניז. כל תדלוק הוא מבוסס חלבון וכולל פרוביוטיקה לבריאות העיכול.

מה הם היתרונות של התוכנית?

"תוכנית זו עשויה להיות מושכת כי היא אינה דורשת מעקב אחר צריכת פחמימות או קלוריות", אומרת אחת שניסתה את הדיאטה, סאמר יול. "המשתתפים יכולים גם לראות ירידה מהירה במשקל עם תוכנית זו, כי המרכיב התזונתי הוא כל כך נמוך קלוריות (800-1,000 קלוריות ליום, במקרים מסוימים). הם גם מקבלים קצת תמיכה התנהגותית מהמאמנים, אשר יכולה להיות מועיל לירידה במשקל".

והחסרונות?

בעוד תחליף הארוחה יכול להיות שימושי לירידה במשקל לטווח קצר, הם לא נוטים לעבוד בטווח הארוך, יול אומרת לנו. "מי שמשתמש במוצרי החלפת ארוחה לירידה במשקל יצטרך ללמוד מחדש איך לבנות את התזונה שלו בשלב מסוים וזה יכול בסופו של דבר לפעול לרעתו".

הדיאטה היא לא בדיוק זולה - הערכות נעות בין 350$ ל-450$ לחודש.

עוד חסרון? דיאטה זו היא נמוכה מאוד בקלוריות, מה שדורש פיקוח רפואי צמוד.

ועד שהדיאטה תגיע לארץ ותאושר מבחינת כשרות, אנו נמשיך לחפש אחר דיאטות שונות ומשונות כדי להשיל את הקילוגרמים שנותרו על גופנו עוד מהחגים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר