"חוק הגיוס"

בכירי משרד הביטחון סיירו בישיבת חברון

על רקע חוק הגיוס שטרם הוסדר ובצל פעילותם של ועד הישיבות, ראשי האגף ביטחוני-חברתי במשרד הביטחון ערכו סיור מיוחד בישיבת 'חברון - גבעת מרדכי' • בלעדי (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

תיעוד בלעדי: על רקע חוק הגיוס שטרם הוסדר ובצל פעילותם של ועד הישיבות להמשך הסדרת מעמדם של תלמידי הישיבות, ראשי האגף ביטחוני-חברתי במשרד הביטחון הגיעו לסיור מיוחד בישיבת 'חברון - גבעת מרדכי', כאורחי 'ועד הישיבות'.

בראש הסיור עמד יו"ר ועד הישיבות הגאון רבי חיים אהרון קאופמן. המשלחת התקבלה על ידי ראש הישיבה הגאון רבי משה מרדכי פרבשטיין, חבר נשיאות ועד הישיבות בארץ ישראל.

הנהלת הישיבה ערכה לחברי המשלחת סיור בהיכל הישיבה ובאגפיה, תוך שהם מביעים את התרשמותם העמוקה ממראות מאות בני התורה היושבים ועמלים ביגיעת התורה.

ראש הישיבה הסביר למשלחת הבכירה את חשיבות לומדי התורה ומעלתם, ותיאר בפניהם כיצד מורכב יום הלימודים של בחור ישיבה או אברך. דגש הושם על השעות הרבות שמקדישים בני הישיבה ללימוד תורה - שאינו דומה ללימוד מקצוע כזה או אחר - מדובר בלימוד ללא ליאות, רק בשל מתיקות לימוד התורה והמצווה להתייגע בלימודה יומם ולילה.

בכירי המשלחת ששוחחו עם תלמידי הישיבה אמרו כי הופתעו לטובה, וכי התרשמו כי התלמידים מודעים גם לנעשה מחוץ לכותלי בית המדרש, אך הדגישו בפניהם כי למרות זאת הם מעדיפים לשבת וללמוד ברוב שעות היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר