יש לכם כושר שכנוע? האחוזה ​​הזו יכולה להיות שלכם

הנכס הכולל מרתף יין ונוף המשקיף לאגם תכלכל עם ברבורים הנעים בו לאורכו ולרוחבו, יכול להיות שלכם, בלי שתאלצו להיפטר מממון רב. עליכם רק לדעת להתנסח כיאות (נדל"ן)

(צילום: מתוך דף הפייסבוק WRITE A LETTER WIN A HOUSE@)

הכל התחיל בשנת 2015. אלה וואגנר התגוררה בבית החלומות המפואר שלה במשך תקופה, עד שחוותה פגיעה בגבה ונתגלה לה שהיא כבר לא תוכל לטפל בעצמה בבית הגדול שברשותה. אז היא החליטה למכור אותו בשנת 2018, ללא הצלחה.

לאחר כמה מפגשים מעוררי השראה בסיעור מוחות וכתבה המתארת תחרות דומה לפונדק במיין (מדינה בארה"ב) ובמוחה של וואגנר צץ רעיון: במקום למכור את האחוזה שלה, היא תנהל תחרות ותעביר אותה למישהו שבאמת מגיע לו. והנה אנחנו כאן.

בבית יש שלושה חדרים, 8,000 מטרים רבועים של מרחב מחיה, מרתף יין, ספרייה מלאה, מטבח שף ענק ועוד. ואם הנתונים הסטטיסטיים האלה לא ישכנעו אתכם, אולי התיאור של וואגנר על הנופים הנשקפים מן הבית, עשויים לעשות זאת.

"כאשר אני מתעוררת בבקרים, המראות הראשונים שנגלים לעיניי הם נופים מרהיבים מחלונות חדר השינה שלי - בין אם זה יום שמש בהיר, עננים מתגלגלים על פני השמים, או ערפל מסתורי העולה מן האגם. אני אוהבת לראות אווזים וברווזים השטים בו, לצפות בשמיים הפתוחים, לילות של כוכבים, חיות בר ונוף של ההרים המושלגים".

"לא משנה מאיזה חלון בבית אביט", היא מוסיפה, "הנוף יפה. האזור הזה בכלל וביתי בפרט הוא גן עדן לסופר או אמן!".

כדי לזכות בבית, על המתמודדים להכין טקסט בעל 350 מילים (בערך דף אחד מודפס) ובו לענות על השאלה: "למה מעבר לבית חלומות זה השוכן לצידי האגם, ישנה את החיים שלך?" ולשלם דמי כניסה של 25$.

לאחר מכן, פאנל שופטים יבחן את המאמרים ויבחר זוכה.

אבל יש קאץ'. התחרות תניב זוכה רק אם סכום דמי הכניסה יגיע ל-1.7 מיליון דולר, מחיר הרישום המקורי של הבית. משמעות הדבר היא כי 68,000 אנשים חייבים להיכנס לתחרות לפני שניתן יהיה להכריז על זוכה, אך בהתחשב בכך שאוכלוסיית אלברטה לבדה מונה 4.286 מיליון (עם 36.71 מיליון אנשים המתגוררים בקנדה בכללותה) אנחנו לא חושבים שוואגנר צריכה להיות מודאגת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר