אאא

נתתם להליכון החשמלי לנוע, יצאתם לריצות באוויר הפתוח וקראתם את כל המידע הנחוץ לכם.

בקיצור, עשיתם הכל כדי להיות ערוכים למרתון הראשון בחייכם. עכשיו, אתם סוף סוף מרגישים בטוחים מספיק כדי לרוץ בתחרות. כל הכבוד. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לסיים את הריצה המאתגרת שלכם עם רגליים קרועות לגזרים.

לפני שאתם מתעטפים בבגדי הספורט הנוצצים שלכם לקראת המירוץ, שקלו היטב את הטיפ הזה באדיבות ד"ר קייסי אן פידיץ', פודיאטרית מניו יורק.

הקשיבו היטב: אל, פשוט אל, תנעלו נעלי התעמלות חדשות למירוץ.

כמובן שאתם רוצים להשוויץ בנעלי הריצה היוקרתיות שרכשתם במיטב כספכם בדיוק למטרה זו, אבל ד"ר פידיץ' אומרת שיום המירוץ הוא אף פעם לא הזמן המתאים להופעת הבכורה של נעליים חדשות.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'להיות בריא ולהישאר בריא' ותישארו מעודכנים

"נעלי ספורט עשויות מחומרים מיוחדים שבמשך הזמן נדחסים ומתעצבים בהתאם לנקודות הלחץ הספציפי של הרגליים שלכם, בזמן הריצה", היא אומרת. "תהליך זה לוקח זמן והדרגתיות".

בסדר, רשמנו לפנינו. אז איך כן צריך להתלבש למירוץ? "עדיף להחליף בין זוג שחוק לבין זוג חדש, באותו מותג, לזמני האימונים בלבד ולהשתמש בנעליים משומשות בזמן התחרות".

אז לא, תמונות המירוץ שלכם לא יכללו בתוכן נעליים דנדשות ומבריקות, אבל יש דברים חשובים יותר, כמו הבריאות שלכם.