טענות נגד דן

נהג האוטובוס השמיע קוראן וסירב להפסיקו

הנהג בקו 166 השמיע לנוסעים את פסוקי הקוראן, לנוסעת הזועמת שביקשה ממנו להפסיק את ההשמעה הפומבית הוא קרא "גזענית". דן: "הנהג יוזמן לבירור לשמיעת גרסתו" (בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
אילסוטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מרים, תושבת פתח תקוה יצאה הבוקר (חמישי) בקו 166 מפתח תקוה לתל אביב דקות ספורות לפני השעה 7:00 בבוקר, ולהפתעתה היא שמעה פסוקי קוראן מושמעים ממערכת הסטריאו של הנהג.

כאשר ביקשה מהנהג לכבות את הפסוקים שלדבריה "לא מתאימים למדינה יהודית", הוא השיב לה, כי הוא הנהג ובסמכותו להפעיל כל סוג של תפילה. הוא יעץ לה לעבור לספסלים האחוריים של האוטובוס וסירב לכבות את השמעת הקוראן ואף כינה אותה "גזענית"

מרים אומרת בשיחה עם 'כיכר השבת': "עליתי לאוטובוס, הופתעתי לשמוע קולות שמוכרים לי כפסוקי הקוראן, הופתעתי שהנהג משמיע לנו הנוסעים היהודים קוראן. לא יעלה על הדעת שמדינת ישראל יושמע הקוראן באוטובוס. בקשתי ממנו לכבות אבל הוא אמר לי 'ממש לא' ואמר לי שאני גזענית. סירב בתוקף לכבות".

דובר חברת דן איתן פיקסמן מסר בתגובה: "הנהג יוזמן לברור לשמיעת גירסתו. יחודדו ההנחיות לכלל ציבור הנהגים. קשה לקבע את הצורך ברגישות ובאהבת הזולת בתקנות קשיחות, לכן במציאות חיינו נקדיש לכך הרבה יותר תשומת לב בהקניית תודעת שירות, סובלנות ואמפטיה לאחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר