"היית כולך אור"

סמוך לשבת: הובאה למנוחות הנערה שנרצחה באכזריות

מאות ליוו למנוחות את אורי אנסבכר ע"ה שגופתה נמצאה אמש ביער בירושלים לאחר שנרצחה באירוע אכזרי: "היית כולך אור. עשית רק טוב" • נתניהו: "אורי נרצחה באכזריות מזעזעת" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ההלוויה בערב שבת (באדיבות המצלם)

מאות השתתפו, בערב שבתקודש, בהלווית ארי אנסבכר ע"ה, שנרצחה אתמול (חמישי) באכזריות רבה.. בני משפחתה בטוחים כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני, ובית המשפט הוציא צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

אחותה ספדה לה, "היית כולך אור. עשית רק טוב. כל הזמן ניסיתי לתקן את עצמך וללמוד ולצמוח אני מבטיחה לך אורי שאנסה לחיות בשבילך. אני כל כך אוהבת אותך. סליחה שלפעמים לא אמרתי לך את זה. להתראות אורי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לרצח המזעזע ואמר: " אורי אנסבכר ז"ל נרצחה אמש באכזריות מזעזעת בירושלים. בשעה קשה זו כולנו מחבקים את משפחת אנסבכר ואת בית משפחת תקוע. כוחות הביטחון חוקרים את הרצח, אנחנו נמצא את האחראים לו ונמצה עמם את הדין".

אמא ספדה לה בבכי: "את ילדה של מילים, ולי לא נשארו מילים. רק תודה, תודה על החיבוקים החמים, תודה על אינסוף רגעים שיחות על כוס קפה שיתוף והקשבה. תודה לך על הערב האחרון שנתת לי. אורוש, היית ילדה של אור. היית ילדה של טבע ואדמה. יוצאת עם מחברת לסביבה ומתפעלת מהטבע".

נשיא המדינה ראובן ריבלין ספד: "אני שולח תנחומיי למשפחת אנסבכר ולבית תקוע כולו על מותה ללא עת של אורי. הלב נשבר מול אובדן החיים בשיא ליבלובם והכאב גדול מנשוא. עשייתה הנדיבה של אורי למען האחר וטוב ליבה ימשיכו להאיר גם לאחר שאורהּ הגדול כבה".

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו אמר עם כניסת השבת: "אני כואב ומזועזע מהאירוע הקשה אמש, אורי, נערה צעירה בת שירות לאומי שעסקה בהתנדבות למען הזולת, מלח הארץ אשר לא עשתה רע לאיש. נרצחה באכזריות לא נתפסת על ידי בני עוולה. אני מבקש בשעה זו לשלוח למשפחתה את תנחומי הכנים יחד עם כל עם ישראל אנו איתכם בשעה קשה זו ונתפלל כולנו שיאמר ה’ די לצרותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר