הודעה חריגה

הארגון הפרו-ישראלי איפא"ק מגנה את האיחוד בימין

הפתעה לא נעימה סיפקו בסוף השבוע אנשי ארגון איפא"ק האמריקני לראש הממשלה נתניהו, שצפוי להתארח בקרוב בכנס שלהם: גינוי לאיחוד עם 'עוצמה יהודית', אותו הוביל (פוליטי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נתניהו, סמוטריץ' ובן גביר (צילום: מרים אלסטור, יונתן זינדל / פלאש 9)

איפא"ק, השדולה הפרו-ישראלית בארה"ב, פרסמה בסוף השבוע האחרון הודעה חריגה בה היא מגנה את האיחוד בימין, בין הבית היהודי ל'עוצמה יהודית', לקראת הבחירות הקרובות.

בחשבון של השדולה בטוויטר שותפה הודעה של הארגון היהודי AJC, לפיה "השקפותיה של 'עוצמה יהודית' ראויות לכל גינוי. הן לא משקפות את ערכי היסוד שעליהם הוקמה מדינת ישראל. המפלגה עלולה לזכות במספיק קולות כדי להיכנס לכנסת הבאה - ואף לכהן בממשלה".

"לאורך ההיסטוריה", נכתב בהודעה, "השקפותיהן של מפלגות קיצוניות מימין ומשמאל נדחו על ידי המפלגות הגדולות, גם אם ההליך הדמוקרטי בישראל אפשר להן להיכנס לכנסת".

לטענתם, "על ועדת הבחירות המרכזית בישראל להחליט, כפי שעשתה זאת בעבר, אם בכלל לאפשר ל'עוצמה יהודית' להתמודד בבחירות הקרובות. הוועד היהודי-אמריקני נשאר מחויב לאופיה הדמוקרטי והיהודי של ישראל ומקווה שהוא יוביל וינצח בכל מערכת בחירות".

"אנחנו מסכימים", ציינו בארגון רב ההשפעה בהתייחס לדברים אלו: "לאיפא"ק יש מדיניות ארוכת שנים לא לפגוש נציגים מן המפלגה הגזענית שראויה לגינוי".

יצוין, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שכזכור הוביל את הבית היהודי והאיחוד הלאומי לחבור לעוצמה יהודית, מתכנן להשתתף בוועידת איפ"אק בחודש הבא בוושינגטון ולנאום בפני באיה.

התגובה של עו"ד בן גביר, איש 'עוצמה יהודית' (צילום: דוברות)

ב'עוצמה יהודית' לא נותרו חייבים, והגיבו הערב לדברי איפא"ק: "אנו קוראים לחברי איפא"ק לעשות את המהלך המתבקש ולשוב הביתה לארץ ישראל לפני שהם מתערבים בבחירות . כשיגיעו לכאן יוכלו להיות שותפים בהכרעות הגורליות והקיומיות של העם היושב בציון ונשמח שיקבלו החלטות יחד עם אזרחי מדינת ישראל. מכל מקום הצביעות של איפא"ק זועקת לשמיים; מעולם לא שמענו את אנשי איפא"ק מגנים בכזו חריפות את התמודדות חנין זועבי ואחמד טיבי בכנסת. הם גם מעולם לא יצאו נגד גורמים בשמאל הישראלי כמו עופר כסיף המבקשים לבטל את המדינה היהודית".

ב'עוצמה' הוסיפו, כי "בכל מקרה ידע הבוחר הישראלי שההתנגדות של איפא"ק נובעת מדבר אחד: הם מבקשים לראות בעליית השמאל הישראלי וישמחו בממשלה שמוסרת שטחים ונותנת נשק לאוייב. הרי בסופו של יום לא חברי איפא"ק ישלמו את מחיר הפיגועים ושפיכת הדם של תושבי מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר