מלחמת הכל בכל

ליברמן: לפסול את המועמד היהודי בחד"ש

ח"כ אביגדור ליברמן, הגיש עתירה לפסול את מועמדתו של ד"ר עופר כסיף, בגלל התבטאויות עבר קשות שלו כנגד ליברמן ועוד פוליטיקאים מהצד הימני של המפה הפוליטית (חדשות, ארץ)

עופר כסיף במכינה החרדית (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

סאגת הפסילות בבחירות הנוכחיות לא הולכת להיעלם כל כך מהר. לאחר שמפלגות השמאל ביקשו לפסול את המפלגה הימנית – "עצמה יהודית", כעת זה מגיע מהכיוון הימני, כשליברמן מבקש לפסול מועמד מהקצה השמאלי.

ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, הודיע היום (חמישי) כי יגיש עתירה ל'וועדת הבחירות המרכזית', כדי לפסול את מקום-3 ברשימת חד"ש, ד"ר עופר כסיף.

ליברמן הוסיף: "מי שטוען שמדינת ישראל לא צריכה להיות מדינה יהודית, מי שמתיר את דם חיילי צה"ל וקובע שפגיעה בהם אינה טרור ומי שחושב שיהודים שעולים להר הבית הם סרטן שצריך לחסל, לא יכול לשבת בכנסת ישראל. מקומו בפרלמנט בעזה או ברמאללה."

כסיף, נודע באמירותיו הקיצוניות, כנגד פוליטיקאים ימניים: את שרת המשפטים איילת שקד כינה, "חלאה ניאו-נאצית", ואת אביגדור ליברמן עצמו כינה: "צאצא של אדולף", גם את הפעילים של תנועת 'אם תרצו', "חלאות וזבלים".

כסיף משמש כמרצה באוניברסיטה העברית, ובראיון שנערך עמו לאחרונה ב'הארץ', שיבח את תלמידיו החרדים שלומדים אצלו במכינה האוניברסטאית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר