פרס שר הבריאות לחיבורי הלכה ורפואה הוענק לישראלייף - איחוד הצלה

בסופ"ש האחרון התקיים בירושלים טקס הענקת פרס שר הבריאות לספרות רפואה והלכה תשע״ט. במהלך הערב הוענקו פרסים למחברי ספרים בנושא רפואה והלכה פרי היוצר של איחוד הצלה (חדשות הבריאות, שיווקי)

כיכר בשיתוף הצלה | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

בטקס אשר התקיים בהשתתפות סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, ראשי משרד הבריאות וחברי ועדת הפרס, הוכרז כי הספר אשר זכה במקום הראשון בתחרות הינו ספר "החובש" בהוצאת ישראלייף - איחוד הצלה.

הספר אשר מקיף בהרחבה את הסוגיות הרפואיות בהם מטפלים החובשים והפרמדיקים באיחוד הצלה, נכתב במשך מספר שנים ברמה המקצועית הגבוהה והמקיפה ביותר. בספר החובש ניתן למצוא חומר עיוני מקצועי, איורים ותמונות. החומר מעודכן ע"פ הנחיות הארגונים הרפואים העולמיים.

את הפרס קיבלה כותבת הספר גב' טובה סרן יחד עם העורך הראשי דר' דגן שוורץ והעורכים המדעיים דר' טוד זלוט ודר' יצחק גליק.

ספר נוסף אשר זכה בפרס סגן השר בנושא רפואה והלכה הוא הספר ״כונן כהלכה״ אותו קיבל מתנדב איחוד הצלה אייזיק כץ אשר הספר סוכם ונכתב על ידו במשך כארבע שנים על פי שיעורי הלכה קבועים שנמסרו למתנדבי 'איחוד הצלה' מצוות רמות בירושלים, ע"י רב הסניף ומרבני שכונת רמות הגאון הרב ישראל גואלמן שליט"א, שאף עבר על כל הנכתב בו ופיקח על מלאכת הכתיבה.

סגן נשיא איחוד הצלה ומנכ"ל ישראלייף אלי פולק אמר ״באיחוד הצלה אנו פועלים רבות בכדי להביא את מתנדבי הארגון לרמה המקצועית הגבוהה ביותר. בספר החובש הושקעו משאבים רבים על ידי קרן ישראלייף ועמלו עליו טובי אנשי המקצוע בראשותה של הגב׳ טובה סרן. כמו כן גם ספר החובש אשר מקיף את כלל הענינים ההלכתיים איתם מתמודד החובש בדגש על פעילות בשבת בצורה הטובה ביותר ולמעשה החיבור המקיף ביותר אשר מונגש לכל מתנדב רפואת חירום אשר יכול להעזר בו בכל שאלה. מרגש הערב לקבל שני פרסים אשר מוכיחים שוב את ההשקעה הרבה. אני רוצה לברך את המתנדבים הזוכים אייזיק כץ והגב׳ טובה סרן אשר קיבלו היום את ההכרה הצודקת והראויה על השקעתם הרבה״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר