סטופ: 4 דברים שכדאי שתפסיקו לעשות עבור ילדיכם

כל יום אחר הצהריים, אתם נאלצים להתמודד עם שיעורי הבית של ילדיכם. יתכן שלעתים אתם ממש מכינים אותם עבורם, במקום פשוט לסייע? הנה עוד 3 דברים שכדאי שתפסיקו לעשות בשבילם (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

הילדים שלכם הם חלק בלתי נפרד מחייכם, דם מדמכם ואתם תעשו הכל בשבילם. טוב, לא כדאי שכל כך מהר.

הנה, ארבע מקרים שבהם הכוונות הטהורות לחלוטין שלכם, רק יכולות לגרום להם יותר נזק מתועלת:

מבשלים להם כל מאכל שהם רוצים

ביליתם את כל היום בהכנת לזניה בריאה שתכיל בתוכה את כל קבוצות המזון (ותריח נהדר). אבל כאשר אתם יושבים לאכול, בן החמש שלכם דורש פסטה עם שמנת ופטריות. אז אתם הולכים להכין לו אותה.

אבל, על ידי היענות לכל דרישה קולינרית שלו, אתם מחזקים הרגלים רעים שמגבילים את היכולת שלו לנסות דברים חדשים.

במקום זאת, הציעו כמה אפשרויות בכל ארוחה (שאחת מהן היא המועדפת עליו) ותנו לו לבחור אחת מהן.

מבצעים את שיעורי הבית שלהם

כולם רוצים שילדיהם יצליחו בבית הספר. ("אם היא לא צולחת את מבחן האיות בכיתה ב', איך היא תתקבל לאוניברסיטה?") ובעוד לסייע לילדים שלכם עם שיעורי הבית זה חלק נורמלי לחלוטין בהורות, מחקר שנערך באוניברסיטת טקסס טוען כי יותר מדי עזרה עשויה להזיק, במקום להועיל.

אז במקום להישאר עד מאוחר בצביעה קפדנית של מערכת השמש, העניקו לילדים שלכם את המקום להצליח ואולי אפילו להיכשל, הכל בכוחות עצמם.

מלבישים אותם

אם היא תישאר ברשות עצמה, ילדתכם תתלבש בשמלת המלמלה הפורחת המיועדת לחתונת דודתה ובאוזניים של ארנב שנקנו לה לכבוד פורים.

האם צריך לתת לה לעשות זאת? כנראה. על פי הדוברת של האקדמיה האמריקאית לרופאי ילדים, מתן אפשרות לילדים להתלבש בכוחות עצמם, הוא חלק טבעי בהתפתחות, דווקא משום שהוא מאפשר להם "לבסס את הסמכות שלהם ולבחון גבולות".

פשוט צלמו תמונות רבות כדי להראות להם מאוחר יותר.

מסדרים את הצעצועים שלהם

כל שעות אחה"צ בוזבזו על קרצוף צבעי הפנדה מהקירות הצחורים שלכם, ועכשיו, האחראי הקטן למחדל, ישן לו בשלווה במיטתו ו​​אתם נזקקים לשעה נוספת כדי לסדר טורנדו הצעצועים שהוא חולל בחדר העבודה. ילדים הם עם מבולגן, אבל זה אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל לשדל אותם לעזור.

תנו להם את השליטה על המרחב שלהם. זה ילמד אותם אחריות, הכרת תודה ולכם מעט הפוגה. אתם לא צריכים לתת לפעוט שלכם לשפשף את הכיור בחדר האמבטיה (אלא אם כן הוא ממש רוצה) אבל לשים את המכוניות בחזרה בסל, דווקא כן יעשה הבדל עצום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר