ליד הכותל

גבה 'פרוטקשן' מבעלי רכבים ונתפס על חם

תלונות שהגיעו למשטרת ירושלים, על נזקים לרכבים של אלפי שקלים, שמתרחשים מדי יום סמוך לשער האשפות, הביאה את בלשי המשטרה לתפוס את החשוד בעת ביצוע המעשה (ארץ)

חניון בירושלים (צילום: shutterstock)

אתמול (שני) תפסו בלשי משטרת ירושלים, 'על חם', תושב מזרח ירושלים בן 21, כאשר הוא ביצע נזק של אלפי שקלים לרכבים, אשר לא הסכימו לשלם לו 'דמי שמירה', על רכבם בעת שחנו על מקום חניה חינמי - המותר לחניה.

על פי החשד, הבחור תושב מזרח ירושלים, נהג לגבות 'פרוטקשן', מתיירים, ומעוברי אורח שהגיעו לבקר בעיר העתיקה, ורצו לחנות את רכבם, בחניון הקרוב לשער האשפתות. שם, כאמור החניה היא בחינם.

החשוד, נהג להציע לתיירים התמימים, כי הוא ישמור להם על הרכב בזמן שהותם בעיר העתיקה, וכך הוא הצליח לסחוט מהם עשרות ואף מאות שקלים. בעלי רכבים שלא נענו להצעתו, גילו כשהם חזרו לרכבם, נזקים שעלותם מוערכת באלפי שקלים.

בלשי המשטרה, שקיבלו מידע מוקדם, הצליחו לתפוס אותו 'על חם', בעת ביצוע המעשה, והביאו אותו לחקירת משטרה. שם כבר הוא נחקר על מעורבות במקרי פשע נוספים באיזור.

היום (שלישי) יובא החשוד בפני בית המשפט, לדון בבקשת המשטרה על הארכת מעצרו.

במשטרת ישראל אמרו: "לא נאפשר לאף אדם לפגוע בביטחונם ושלום רכושם של אלפי התיירים, התושבים והאזרחים המגיעים מדי יום לבקר באזור העיר העתיקה, ונמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו הגלויים הסמויים על מנת לעצור את החשודים ולהרחיקם מהסביבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר