עיר במצור

מממש את האיום: ראש העיר סוגר את אילת

ראש העיר אילת, יצחק הלוי מתכוון לממש את האיום ולסגור את העיר עם כלים כבדים, לצד סגירת כל מעברי הגבול • בנוסף הוא מתכנן לפתוח בשביתת רעב (חדשות, בארץ)

ראש העיר אילת (צילום: Miriam Alster/Flash90)

ראש העיר מתכוון לממש את האיום: על רקע הכוונה לסגור את שדה התעופה התל-אביבי, 'שדה דב', בעיריית אילת מתכוונים להשבית בשבוע הבא (שלישי) את העיר, ולהקצין את המאבק שהחל לפני שבועות ספורים. עשרות כלים כבדים יחסמו את הכניסה לעיר אילת.

החלטת הממשלה לסגור את 'שדה דב', ב-1 ליולי הקרוב מביאה את ראשי הערים תל אביב ואילת לקיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים משותפת, בה יקימו קול זעקה על המהלך של סגירת השדה, דבר שלדבריהם יפגע בתושבי הערים.

במקביל, באילת מתכננים לסגור את העיר, באוויר, ביבשה, ובכל מעברי הגבול. והכל בתמיכתם של אנשי ההסתדרות. יום הלימודים בעיר ייפתח ב-8 בבוקר בשיעור חינוך על המאבק, ויסתיים ב-11 בבוקר, כאשר גני הילדים והחינוך המיוחד ימשיכו ללמוד כרגיל. ובשעה - 11:30 ייערך הפגנת ענק ל תושבי העיר בשדה התעופה האילתי.

באם צעדים אלו לא יעזרו, יקימו תושבי אילת אוהל מחאה בצמוד ל'שדב דב', וראש העיר יצחק הלוי, ייפתח בשביתת רעב. מי שעוד יצטרפו לשביתה יהיו: מרכזי הקניות, נהגי אוטובוסים, נהגי המוניות, עובדי העירייה ומשרדי הממשלה, גם תושבי חבל אילות יצטרפו להפגנת המחאה וינועו ברכבים לאורך כביש הערבה. קבלני העפר העובדים בשירות העירייה, יפעילו גם הם עשרות כלים כבדים באמצעותם ייסגרו הכניסות לעיר אילת.

כזכור, לפני שבועות ספורים שיגר ראש העיר, הלוי מכתב מאיים לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הוא תוקף את התוכנית לסגירת 'שדה דב' ומאיים לסגור את העיר."אינני אדם פרטי, אני נבחר ציבור שמייצג 64 אלף תושבים ותושבות. אני מיצר על העובדה שלמרות דבריך והבטחותיך, אתה נמנע מלהיפגש עמי ולשמוע את הטיעונים הכבדים ואת ההשלכות החמורות של סגירת שדה דב על העיר אילת", הוא תוקף במכתב.

לדבריו, "את הפגישה הראשונה ביטלת לי כדי לפגוש את ראשי יש"ע, לפגישה השנייה לא הגעת בכלל, ואליה זומנו במפתיע כל התומכים בסגירת שדה דב. זאת ועוד, לשכתך בוחרת להתעלם מפניותיי ואינה עונה על מכתביי אליך. העיר אילת נאבקת על קיומה, רווחתה ופרנסתה, ולצערי יש בסביבתך הקרובה הבוחרים לא להתייחס אליה, חבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר