'ישי ורבינא בכיכר'

יו"ר 'הבית היהודי', הנציג הספרדי ב'דגל', דייטש והפרשנים

רפי פרץ קורא לאלי ישי לפרוש ומדבר על הקשר עם מרן זצ"ל; הנציג הספרדי ב'דגל' קורא לספרדים הלומדים אצל אשכנזים להצביע ג'; דייטש על חקירות ליצמן והחרדים החדשים ופינת הפרשנים (TV)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא.

אורחים באולפן

יוסי דייטש, סגן ראש עיריית ירושלים וחבר ועדת ההיגוי של 'יהדות התורה', מדבר על העבודה לצד אנשי 'דגל' שעד לפני שלושה חודשים נלחמו בו, על חקירות סגן השר יעקב ליצמן, החרדים החדשים והפייסבוק של המפלגה וחושף לראשונה למי הצביע בסיבוב השני.

דוד אוחנה, הנציג הספרדי ברשימת 'דגל התורה', על ההתמודדות בסיעה ליטאית, מדוע הוא לא בש"ס, ולדבריו - בני תורה ספרדים הלומדים במוסדות ליטאים צריכים להצביע ג'. וגם: המתרחש בעיר טבריה סביב סערת ראש העיר רון קובי.

הרב רפי פרץ, יו"ר 'הבית היהודי', על המגעים עם אלי ישי והקריאה שיפרוש מהמירוץ, היחסים עם מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, דת ומדינה, חוק הגיור, השבת והחרדים ששירתו תחתיו בצבא.

כתבת מגזין

חרדים מהליכוד: ההצבעה החרדית לליכוד מדירה שינה מעיניהם של ראשי המפלגות החרדיות. אבי רבינא יצא בעקבות "הליכודניקים החרדים".

חלקם מסרבים להיחשף למצלמה, אך מה שברור הוא, כי התופעה שמדאיגה את המפלגות החרדיות, חיה וצוברת תאוצה.

העימות השבועי

העיתונאים דוד חכם ויעקב גרודקה בעימות באולפן סביב השאלה האם הנציגה החרדית ברשימת 'כחול לבן', עומר ינקלביץ', צריכה לפרוש לאחר פרסום המצע האנטי חרדי? מדוע אריה דרעי תוקף את איווט ליברמן, והאם זה נעשה בניסיון לגרום לחברו לעבור את אחוז החסימה ומדוע 'יהדות התורה' פתחה פייסבוק.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגישים ישי כהן ואבי רבינא את חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר