מי גאון של אמא: 8 סימנים שיש לכם ילד מחונן

ידע הוא כוח ולכן אנו משקיעים לא מעט במטרה לרכוש אותו, אך יש אנשים שלהם אינטליגנציה גבוהה באופן טבעי, מיום היוולדם. חושדים שנפלה בחלקכם הזכות לגדל אחד כזה? הנה הסימנים לכך (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

אתם בטוחים למדי שהפעוטה בת השנתיים שלכם מקדימה את זמנה ואת חבריה בהתפתחות הקוגניטיבית שלה (הדרך שבה היא נועלת את נעליה - וואו. מדהים), אבל אתם חשים כי אינכם יכולים להיות בטוחים בכך במאת האחוזים, עד שהיא תגדל מעט?

למעשה, על פי האיגוד הלאומי לילדים מחוננים בארה"ב, יש כמה סימנים שמרמזים על פוטנציאל גאונות, שכדאי לשים לב אליו, בין הגילאים שנתיים עד ארבע. רשמו לפניכם.

1. זוכר פרטים באופן מפליא. כמו העובדה שהכנתם שניצלים לארוחת ערב, שלוש פעמים השבוע. אופס.

2. מתחיל לדבר בגיל צעיר ובעל אוצר מילים גדול. בגיל 15 חודשים הוא צריך להגיד כמה מילים, נכון. אבל ילדים מחוננים במיוחד מדברים במשפטים, ביטויים ומטפורות, הרבה יותר מוקדם מאשר ילדים אחרים בני אותו גיל.

3. מתעניין במגוון רחב של תחומים. אוהב מוזיקה! וספרים! וספורט!

4. או שנוטה להתמקד בדריכות על דבר אחד בלבד. בדק כל ספר על מכוניות מהספרייה, לפחות פעם אחת.

5. הוא אידיאליסט, אבל יש לו גם חוש צדק כבר בגיל צעיר. לא, זה לא הוגן שאחיו הבוגר יאכל שישה עדשים כאשר הוא יקבל רק חמישה.

6. קורא מוקדם. אם הילד שלכם עדיין בגיל הגן וקורא ספרים המיועדים לגילו, עוד בטרם הוא עלה לבית הספר, זה יכול להיות סימן שהוא אינטליגנטי יותר.

7. בעל דמיון חי במיוחד. לדוגמה, רשת ענקית ומורכבת של חברים דמיוניים.

8. החלק הכי טוב: מתאפיין בחוש הומור נהדר. אם בן השנתיים שלכם מספר בדיחות ומגיע עם מילים שגורמות לכם לצחוק בקול רם, זה סימן נוסף לעתיד מזהיר וחכם במיוחד. (אבל תכלס, אפילו הילדים הלא מחוננים שלנו גורמים לנו לצחוק כל 20 שניות.)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר