לראשונה כרוה"מ

נתניהו ביקר בעיריית ירושלים; התעוררות נעדרו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בעיריית ירושלים לטקס חתימה על הסכם גג, ואמר: "אנחנו מחויבים לירושלים". ראש העיר ליאון: "זהו רגע היסטורי לירושלים". צפו בתיעוד (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום וידאו: כיכר השבת; תמונות: חיים צח, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בצהריים (שני) בעיריית ירושלים בכיכר ספרא לטקס חתימה על הסכם גג, במסגרתו עתידות להיבנות כ-23,000 יחידות דיור חדשות בעיר.

באירוע המצומצם שנערך תחת אבטחה קפדנית באולם מועצת העיר בספרא, השתתפו אורחים שהוזמנו מראש לצד חברי מועצת העיר. מי שנעדר היו אלו חברי 'התעוררות' מהאופוזיציה.

ל'כיכר השבת' נודע כי נתניהו מעולם לא ביקר באולם מועצת עיריית ירושלים בכהונתו כראש ממשלה. ביקורו הקודם היה לפני כ-15 שנה בכובעו כשר אוצר.

בטקס, השתתפו שר האוצר משה כחלון, שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון, ראש העיר הקודם ניר ברקת ויו"ר ועדת תכנון ובניה אליעזר ראוכברגר.

נתניהו אמר בנאומו, שקוצר בשל אירוע שנקבע מראש כי "יהודים בנו בירושלים לפני 3,000 שנים ויהודים בונים בירושלים היום. ירושלים זו לא התנחלות, ירושלים היא בירת ישראל לנצח, 3,000 שנה זה חלק של הנצח. אנחנו מחויבים לירושלים".

ראש העיר משה ליאון אמר בדבריו: "יש ממשלות שרוצות לחלק את ירושלים ויש ממשלות שמחלקות לירושלים. זהו רגע היסטורי לירושלים ואני גאה להיות זה שמוביל אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר