מי הבא בתור?

אשכנזי על חברו ניסנקורן: "דמות בעייתית"

המקום ה-4 ב'כחול-לבן', גבי אשכנזי מתבטא נגד בכיר במפלגה, הפעם על יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, ואומר עליו כי הוא דמות בעייתית והוא לא יכהן כשר האוצר (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גבי אשכנזי ( צילום: נועם רקין פנטון / Flash90)

אשכנזי ממשיך להסתבך עם אמירותיו בעבר כנגד בכירי המפלגה שלו, במהלך כנס של מפלגת "כחול לבן", הודה אשכנזי כי יו"ר ההסתדרות הוא באמת דמות בעייתית, גם על ההקלטות שלו שנחשפו אמש (שני) אמר אשכנזי, מלכלכים אותנו. ומוצאים עוד כל מיני הקלטות מלפני עשור.

המקום ה-4, ברשימת 'כחול-לבן' נשמע, בהקלטה שחשפה טל זרביב בגל"צ, בה הוא אומר לאישה שישבה בקהל, ששאלה אותו האם ניסנקורן יהיה שר אוצר, ובכך יישם את המדיניות של ההסתדרות - ממנו הוא בא. אשכנזי לא התבלבל והשיב לאישה: "אנחנו מודעים לזה. את לא הראשונה ששואלת. אנחנו לא מתכוונים ליישם מדיניות של הסתדרות ב'כחול לבן'. אנחנו לא מתכוונים שב'כחול לבן', וגם ניסנקורן לא מתכוון – שתהיה כאן תרבות של הוועדים".

מכחול לבן נמסר: "אבי ניסנקורן הוא מנהיג חברתי חשוב שהוביל לעליית שכר המינימום, לשילוב עובדים עם מוגבלויות ולעיגון זכויות עובדי השמירה והניקיון. ניסנקורן הוא גם מנהיג אחראי, שבתקופתו לא היו שביתות גדולות במשק.

"כחול לבן דוגלת בכלכלת שוק חופשית אך כזו שבסופו של יום רואה את האזרח במרכז ואת השירותים הציבוריים הבסיסיים שהוא זכאי להם- חינוך, רפואה ורווחה. שיתוף הפעולה בכחול לבן מצוין וקיימת הערכה רבה בין אשכנזי לניסנוקרן".

כזכור, אמש בחדשות 12 חשפו: "כי אשכנזי כלל לא רצה לראות את גנץ מחליף אותו בתפקיד, והעדיף למנות את גדי איזנקוט. בשל חילוקי דעות עם שר הביטחון דאז שסירב להסכים עם אשכנזי, מונה גנץ לתפקיד במועמד מוסכם. בסופו של דבר, איזנקוט מונה לרמטכ"ל אחרי גנץ. מדובר בחשיפה מתוך תמלולי חקירותיו של אשכנזי, לאחר שלפני כשבוע נחשף החלק הראשון של התמלילים, בהם כינה אשכנזי את גנץ: "החמור הזה".

אשכנזי בכנס בראשון לציון, גם הגיב על חשיפת 12 ואמר: "כי מוציאים את הדברים מהקשרם, מנסים ללכלך אותנו, ומוצאים הקלטות מלפני 10 שנים, אצלי ההקלטות נשמרו כשבצד השני אצל שר הביטחון, באופן מוזר - אחת נשברה, אחת נשרפה, אני יודע את האמת, וכשאני נמצא בלשכה שלי - בפרטיות אני מדבר אחרת, כי אני מרגיש מוגן, אז אולי אמרתי כמה דברים לא נעימים, אבל זה היה בשיחה עם חברים בזמן שהכל היה רותח"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר