מחלה כרונית?

למרות הסיכומים: עובדי הרכבת שוב "חלו"

חוזרים לנקודת ההתחלה - עובדי הרכבת שוב "חלו" בהפרש של כמה דקות, וההסכם שנחתם אתמול של וועד העובדים מול ההנהלה הופר • כעת שבושים ברכבות השונות (תחבורה)

רכבת ישראל, אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אתמול (שלישי), הודיעו בהסתדרות, וב'וועד העובדים של רכבת ישראל', כי השביתה הסתיימה לאחר שלושה ימים ימים בהם הרכבות היו מושבתות, ו-20 אלף איש נותרו ללא מענה. אך למרות הסיכומים הברורים, נראה כי נהגי הרכבות לא מקבלים את ההסכם, והבוקר (רביעי) הודיעו מספר נהגים על "מחלה".

לאחר שהיה נראה שהשביתה ברכבת ישראל כבר מאחורינו, בשעה האחרונה הודיעו בפער של דקות בודדות אחד מהשני קבוצה של נהגים "כי הם חולים", ולא יוכלו להתייצב לעבודה, ונראה שבהמשך היום יהיו שיבושים ברכבות, ולנוסעים מומלץ להתעדכן באתר ובאפליקציה של רכבת ישראל.

מהנהלת 'רכבת ישראל' נמסר: "כי בשעה זו הנהלת הרכבת עושה כל שביכולתה על מנת לאייש את הרכבות ולהפעילן כסדרן, בין היתר מוקפצים כוננים המיועדים לתת מענה באירועים תפעוליים אחרים, במידה וצעדי הוועד הבלתי חוקיים ימשיכו, לא יהיה מנוס מביטול רכבות נוסעים".

כזכור, אתמול, בהנחיית וועד העובדים, נעצרו בדקות האחרונות כל הרכבות ברחבי הארץ, מאות במספר, למשך מספר דקות.

בהנהלת רכבת ישראל טוענים, ש"בחודשים האחרונים יש פעילות שמאופיינת בעיצומים ושביתות הננקטים ע"י ועד העובדים של הרכבת, דבר שפוגע קשות במגזר המטענים. נכון להיום 80% מהפעילות שם מושבתת עם נזק יומי של כ-1.2 מיליון שקל לחברה, ומגזר המטענים הוא הנפגע המרכזי מכל הצעדים הארגוניים הננקטים ובימים האחרונים הפעילות בו הצטמצמה משמעותית, כך גם ההכנסות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר