חמקו מתשלום

חשד: הבריחו מאילת סלולריים במיליונים

מנהל מרחב דרום של חברת פרטנר, ו-2 אחים תושבי חיפה, חשודים, כי במשך שנתיים הבריחו מכשירי סלולר בשווי של עשרות מיליונים מבלי לשלם את הנדרש בחוק (חדשות, בארץ)

דוכן סמארטפוניפ, ארכיון (צילום: shutterstock)

הפטור ממס בעיר אילת מושך הרבה מבריחי טלפונים, שקונים באילת בלי מע"מ, ומוכרים ביוקר במרכז הארץ. כעת רשות המיסים עלתה על 2 אחים מאזור חיפה, ועל בעל דוכן לממכר טלפונים באילת, בחשד שבמשך השנתיים האחרונות הם העבירו מאות טלפונים, מבלי לשלם מע"מ כנדרש בחוק.

היום (רביעי), הובא מנהל מרחב דרום בחברת 'פרטנר', בחשד שהוא מכר מאות טלפונים בשווי של מיליוני שקלים לאנשים שאינם תושבי אילת, אתמול (שלישי) הובאו האחים פאדי ושאדי נאפע, החשודים גם הם במעורבות בפרשה.

המנהל, חשוד כי סייע למכור טלפונים בדוכני החברה באילת לא לפי חוק אס"ח אילת, מכירות שאיפשרו לחברה למכור טלפונים מבלי ששולם בגינם מע"מ.

אחד האחים - שאדי הוא תושב אילת, שפתח באוגוסט 2018 תיק עוסק מורשה בתחום מכירת טלפונים סלולריים ואביזרים ואחיו פאדי הוא תושב שפרעם שפתח גם הוא תיק עוסק מורשה בתחום מכירת טלפונים סלולריים ואביזרים. לפי החשד, נאפע רכש בשנים 2017 -2018 מאות מכשירי טלפון סלולריים בפטור מחברת "פרטנר" ומעוד חברות באילת והבריח את הטלפונים הסלולריים הללו מחוץ לאילת, כל זאת מבלי ששילמו את המס, במידה ולא היו רוכשים את המכשיר באילת, אחיו פאדי חשוד כי הוא מכר את מאות מכשירי טלפון סלולריים שנרכשו ע"י שאדי.

להזכירכם, כדי ליהנות מהפטור של תשלום מע"מ במכירת טלפון נייד לאדם שאינו תושב אילת נדרש כי יימכר מכשיר בודד לרוכש בודד. ומכיוון שהם רצו לעקוף את החוק על מנת להסוות את המכירות הללו ולאפשר את הברחתם של הטלפונים הניידים למרכז ולצפון הארץ, נרשמו המכירות והוצאו חשבוניות מס כוזבות על שמות עובדי "פרטנר" בדוכנים, או על שמות אנשים מזדמנים, או תושבי אילת שלא היו צד בעסקה וכן על שמות אנשים שכלל לא היו מודעים שנרשמו על שמם קניות אלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר