בצל דו"ח המבקר

השר כץ: "מרגש ללחוץ את ידו של גדול הדור"

שר התחבורה ומ"מ שר החוץ ישראל כץ ביקר במעונו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי וסיפר: "היה מרגש ללחוץ את ידו בחמימות ולקבל את ברכתו של גדול הדור" • צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר כץ במעונו של שר התורה (צילום: טוויטר)

שר התחבורה ומ"מ שר החוץ, ישראל כץ, ביקר בערב שבת במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וקיבל את ברכתו. אל הביקור התלווה יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני.

בצאתו מהביקור שיתף כץ את העוקבים בטוויטר בתחושות לאחר ביקרו בבית ברחוב רשב"ם וכתב: "התקבלתי במעונו של שר התורה מרן רבי חיים קניבסקי, יחד עם ח"כ משה גפני. הרב שמע על פועלי כשר התחבורה לחיבור המדינה ושיפור השרות לציבור ובכללו הציבור החרדי.

"כמו כן הדגישו בפני הרב את מינוי לתפקיד שר החוץ ואת עובדת היותי כהן". כץ סיים וכתב: "היה מרגש ללחוץ את ידו בחמימות ולקבל את ברכתו של גדול הדור".

כזכור, במהלך השבוע פרסם מבקר המדינה השופט יוסף שפירא דו"ח חמור על מצב התחבורה בישראל והפנה אצבע מאשימה לעברו של השר כץ המכהן בתפקיד שר התחבורה בעשור האחרון.

על פי הדו"ח, צפיפות התנועה בכבישי ישראל היא הגבוהה במדינות ה-OECD, פי 3.5 מהממוצע במדינות אלו. במשך השנים היקף השימוש בתחבורה הציבורית נותר קטן - והיקף השימוש ברכב פרטי הלך וגדל. בשנת 2016 נרשמו לעלייה על הכבישים כ-277,000 כלי רכב חדשים ובשנת 2017 נרשמו לעלייה על הכבישים כ-280,000 כלי רכב חדשים. הגידול בכלי רכב פרטי בשנים 2009-2017 עמד על 24.9%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר