מחקר אומר שאתם צריכים להתקשר לאמא שלכם היום

מחקר מצא כי הקשר בין בדידות וירידה בתוחלת החיים, הוא אפילו חזק יותר ממה שחשבנו - וככל שאתם מרעיפים יותר תשומת לב על האנשים הקרובים לכם, כך הם עשויים לחיות יותר, כתוצאה מכך (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

אף על פי שלפעמים אנו טרודים בחיים היומיומיים, אנו מעריצים את אמא שלנו ומצפים שהיא תחיה עד 150. (המדע צריך לפענח את העניין הזה בקרוב, נכון?) אבל כפי שמתברר, אחת הדרכים היעילות ביותר לעזור לה באופן מעשי לחיות עוד, היא פשוט לבלות זמן איתה לעתים קרובות יותר.

רגע. מה?

כן. מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת קליפורניה, סן פרנסיסקו, מצא כי הקשר בין בדידות וירידה בתוחלת החיים, הוא אפילו חזק יותר ממה שחשבנו - וככל שאתם מרעיפים יותר תשומת לב על האנשים הקרובים לכם, כך הם עשויים לחיות יותר, כתוצאה מכך.

החוקרים עקבו אחר 1,600 מבוגרים מזדקנים במשך שש שנים ומצאו כי בדידות מהווה סיכון בריאותי משמעותי לקשישים - אפילו יותר מאשר מעמד סוציו-אקונומי.

23 אחוזים של הנבדקים שזיהו את עצמם כבודדים, מתו בתוך פרק זמן של שש שנים, לעומת רק 14 אחוז מאלו שדיווחו על קשרים חזקים בחייהם.

הממצאים, בקיצור? ככל שאתם מבוגרים יותר, כך אתם צריכים חברויות כדי לשגשג, הן נפשית והן פיזית.

אז קדימה, הרימו טלפון לאמא, לא רק שתזכו לאריכות ימים בעקבות קיום מצוות "כיבוד הורים", אלא גם תאריכו את חייה שלה. ווין ווין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר