"ניסיון הצתה"

וונדליזם בבית 'הליכוד' בבני ברק; המשטרה חוקרת

במהלך השבת פרצו אלמונים לבית 'הליכוד' בבני ברק, בו ממוקמים מרכז המטה החרדי בליכוד וכן לשכתו של יעקב וידר. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירת האירוע (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הנזק במקום (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך השבת פרצו אלמונים לבית 'הליכוד' בבני ברק, בו ממוקמים מרכז המטה החרדי בליכוד וכן לשכתו של יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק.

הפורצים ניפצו את החלונות וגרמו לנזק גדול במקום, מבדיקה ראשונית של אנשי 'הליכוד' נראה כי המטרה הייתה גרימת וונדליזם ולא גניבה של ציוד.

כעת, נבדק החשד כי הפורצים אף ניסו להצית את המקום לאחר שנמצאו חומרי דליקה במקום.

כמו כן נבדק מה מטרת הפורצים - האם מטה הבחירות של הליכוד במגזר החרדי או לשכתו של וידר.

לשכת יו"ר התנועה וראש הממשלה בנימין נתניהו עודכנו בפרטים, ובמטה הבחירות המרכזי של הליכוד בראשות השר יואב גלנט ממתינים לתוצאות הבדיקה של המשטרה בטרם תנתן תגובה.

מהמשטרה נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח אודות גרימת נזק לחלון זכוכית במטה בחירות בבני ברק. שוטרים וחוקרים הגיעו למקום ואספו ממצאים ונסיבות האירוע נבדקות".

מ'המטה החרדי בליכוד' נמסר ל'כיכר השבת' כי הם סומכים על המשטרה שתעשה את עבודתה ותשים את ידה על הפורעים, והוסיפו כי היעד של ראש הממשלה הוא שני מנדטים שיגיעו מהציבור החרדי. "אנחנו מבינים שהגידול הדרמטי בהצבעה החרדית לליכוד מפחידה מישהו אבל שום איום או אלימות לא יעצור אותנו", נמסר.

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר