עוקץ הנדל"ן

הגננת הואשמה בעוקץ של מיליוני שקלים

הגננת ממודיעין שנעצרה לפני כשלוש שנים בחשד ל'עוקץ נדל"ני' בהיקף של 24 מיליון שקל, הואשמה היום בבית המשפט. בין הנעקצים: מנהל סניף הבנק שלה (משפט)

גונבת כסף, ארכיון (צילום: shutterstock)

לפני קרוב לשלוש שנים הוגש כתב אישום כנגד גננת ממודיעין בשל חשד לעוקץ בהיקף של 24 מיליון שקל. היום (שני) היא הורשעה בבית המשפט המחוזי בתל אביב בגין 14 מקרי רמייה, כאשר בחלק מהמקרים היא עקצה את בן זוגה, בני משפחתה, חבריה, וגם.. את מנהל סניף הבנק שלה.

עם זאת, שופט המחוזי ארז יקואל החליט לזכות אותה בחלק מהאישומים נגדה.

מיכל קליינמן (49), גננת ממודיעין, מואשמת במספר רב של עבירות מרמה, הלבנת הון, וסחיטה באיומים של עוה"ד שלה דרך גורמים בעולם הפשע. בנוסף, היא מואשמת בהתחזות לאישה אמידה, ועל סמך זה הצליחה לגייס משקיעים שישקיעו אצלה במיזמי נדל"ן פיקטיביים.

הכסף הרב שהיא לקחה מהאנשים ברובו הגדול לא אותר, ככל הנראה בשל העובדה כי היא חיה ברמת חיים גבוהה מאוד הכוללת נסיעות לחו"ל יחד עם מקורביה, כאשר היא משלמת על כולם. כמו כן, היא חיה את החיים הטובים, בדירות פאר ומכוניות יוקרה, ואף הקימה אולפן הקלטות בביתה.

הגננת, נהגה להציג את עצמה כיזמית מצליחה בתחום הנדל"ן, כשהיא יוצרת מצג שווא ע"י זיוף מסמכים כביכול ברשותה הרבה נכסים. היא הייתה מגיעה לפגישות עם הקורבנות במכוניות פאר, והייתה מראה להם את כל הכסף המזומן שהיה ברשותה, ומציגה להם את חשבון הבנק שלה, כשהוא נמצא ביתרה גבוהה.

עורך דינה של קליינמן מהסנגוריה הציבורית, טען להגנתה, כי בסה"כ מדובר בעסק שכשל, והיא התכוונה להשקיע את הכספים שניתנו לה בכל מיני מתחמי נדל"ן, אלא שהיא נוצלה בידי גורמים אחרים.

כזכור, כשחוקרי המשטרה שאלו אותה איפה נמצא כל הכסף שהיא עקצה טענה קליינמן, כי חלק מהכסף נמצא אצל בני אלבז "ושותפיו מהעולם התחתון". במהלך חקירתה במשטרה נשאלה קליינמן לגבי הקשר שלה עם אלבז, אלא שזו הכחישה את הדברים וסירבה להפליל אותו.

רק כמה חודשים לאחר מכן, היא טענה כי עשתה זאת רק מכיוון שהייתה נתונה לסחיטה לכאורה מצדו של אלבז ומצד גורמים מ"העולם התחתון" שכביכול מקושרים אליו.

אלבז עצמו הופיע בכתב האישום נגד קליינמן כמי שהפגיש אותה עם העבריין יוסי הררי, ראש כנופיית רמת עמידר בשנות ה-90, והציע לו להיכנס לשותפות עם קליינמן. מאוחר יותר נכח בני אלבז בפגישת "בוררות" בין הררי לקליינמן בוגע ל"מחלוקות כספיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר