הודעות וואטסאפ: ההרגל שיכול לשבש את הזוגיות שלכם

בפעם הבאה שהאצבעות שלכם ירגישו צורך להקליד מסרים זועמים בטלפון שלכם ולשגרם לבן הזוג על כך ששכח לפנות את הפח בבוקר, כדאי לזכור כי משברים עדיף לפתור פנים מול פנים (זוגיות)

(צילום: Nick Fewings on Unsplash)

אתם מתכוננים לעזוב את הבית בבוקר ולסור למקום העבודה, ואז אתם שמים לב, ששוב, השותף שלכם שכח לגמרי להוציא את הזבל. אופייני. אז, כאשר אתם יוצאים מפתח הדלת, אתם שולחים לו במהירות תמונה שמתעדת אתכם מפנים את האשפה, כתזכורת עדינה (בסדר, קצת פאסיב - אגרסיב לא הרג אף אחד).

הוא מחזיר לכם טקסט באופן מיידי ושואל: "מי פרק את המדיח הבוקר?" (בסדר, זה היה התור שלכם ושכחתם). לפני ששמתם לב, אתם שוקעים עמוק לתוך מלחמה בהודעות וואטסאפ שרק הולכת ומחמירה מרגע לרגע, בלי שליטה.

תראו, זה קורה לכולנו, אבל בפעם הבאה שהאצבעות שלכם ירגישו צורך עז להקליד מסרים זועמים בטלפון שלכם ולשגרם לבן הזוג, הנה משהו שכדאי לזכור: מחקר מאוניברסיטת בריגהם יאנג מצא כי נשים נשואות שמנסות לנהל משברים עם הבעל או להתנצל באמצעות הודעת טקסט, נוטות לדווח על רמות גבוהות יותר של אומללות.

במקום זאת, נסו לדבר על דברים שליליים פנים מול פנים. זה משאיר פחות מקום לתקשורת לקויה ומאפשר לכם למדוד טוב יותר את התגובה של השותף שלכם לגבי מה שאתם אומרים. (האימוג'י עם הפנים הכועסות יכול לחשוף כל כך הרבה, אחרי הכל).

אבל אין צורך להשאיר את הטלפון על 'מצב שקט'. החוקרים מצאו גם כי העברת ביטויי חיבה באמצעות טקסט, למעשה משפרת את הזוגיות.

עוד יותר מעניין? שליחת מסרים אוהדים היתה קשורה לשביעות רצון גבוהה יותר ממערכת היחסים, מאשר קבלת הודעות בסגנון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר