כיצד להפסיק לזרוק אוכל, אחת ולתמיד

כשאתם מרחרחים משהו מוזר באיזור המטבח, אתם ישר אצים למקרר לבדוק מה התקלקל בתוכו. במקום זאת, כדאי לכם ליישם את 7 העצות הבאות כדי להפיק את המרב מהמצרכים שאתם קונים (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

מתי מתעורר בכם הצורך לנקות את המקרר? כשאתם מרחרחים משהו מוזר בקרבתו. במקום זאת, כדאי לכם ליישם את העצות הבאות כדי להפיק את המרב מהמצרכים שאתם קונים.

1. הקפיאו פירות. בננות חומות? אבוקדו שעבר זמנו? תותים שתכף יושלכו לפח האשפה? אל תחששו: פרסו את התוצרת הבשלה יתר על המידה, ארזו אותה בשקיות המתאימות לשימוש במקפיא והשתמשו בה מאוחר יותר לשייקים, גוואקמולי, לחם בננה וכדומה.

2. נצלו שאריות. אם אתם שמים לב שיש לכם עודף של מנות באופן קבוע, בחרו מתכונים שיחזיקו במקרר ליום או יותר. כמו: מרק עוף, שיש הטוענים כי משתבח עם הזמן כמו יין.

3. חשבו מחוץ לקופסא. פירה של שבת יהפוך ללטקעס בארוחת הצהריים של יום ראשון. ספגטי יהפוך למאפה פסטה וכו'.

4. הקפיא את חלקי הירקות שאינם אכילים. החומר שאינו מיועד למאכל (גבעולים וקליפות) עדיין יכול לשמש למטרה אחרת. אחסנו את השאריות במקפיא והפשירו אותן כאשר תחשקו להכין מרק.

5. קנו פחות, בתדירות גבוהה יותר. במקום טיול מסיבי אחד בחנויות המכולת, אחת לחודש, פרשו אותו למספר ביקורים במרווחים קטנים יותר, במהלך השבוע. בסופו של דבר, תקנו חומרים ספציפיים עבור רעיונות שצצו במוחכם לארוחה מסוימת, או בהתאם למצבי הרוח שלכם ולא תצליחו לשכנע את עצמכם להשתמש בגלון של יוגורט. (האמינו לנו, אתם לא.)

6. הזינו את הצמחים שלכם. קחו את שאריות אבקת הקפה שבתחתית המיכל והעניקו לעציצים שלכם בוסט. שושנים אוהבים קפה עלית.

7. חלקו לאחרים. לפעמים, יש יותר מדי בבית האישי שלכם - ופחות מדי אצל אחרים. כל מנה עודפת שאתם יודעים שלא תשתמשו בה, תנו כתרומה לאנשים שאתם יודעים כי ישמחו לקבל אותה. יש לא מעט כאלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר