"גוש הימין יציב"

סקר: גוש הימין -64, חרדים -12 ופייגלין -5

בסקר שנערך היום כחול לבן ממשיכה להוביל עם 32 מנדטים, הליכוד מקבלת 28 מנדטים, ש"ס ויהדות התורה מקבלות כל אחת שישה מנדטים, וגוש הימין עומד על 64 (חדשות בארץ)

נתניהו, לפיד וגנץ (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)

בסקר שפרסמה הערב (ראשון), חברת 'החדשות', אין הרבה שינויים. גוש הימין נותר יציב מעל 60 מנדטים, החרדים 12 מנדטים, וכחול לבן ממשיכה להוביל עם 32 מנדטים.

לפי הסקר, כך הייתה נראית חלוקת המנדטים לו הבחירות היו מתקיימות היום: כחול לבן 32, הליכוד 28, יהדות התורה 6, ש"ס 6, העבודה 8, חד"ש - תע"ל 7,

עוד חמש מפלגות מקבלות 5 מנדטים: הימין החדש, מרצ, איחוד מפלגות הימין, זהות של פייגלין וכולנו של משה כחלון. ישראל ביתנו ורע"ם - בל"ד מקבלות כל אחת 4 מנדטים, ואילו גשר של אורלי לוי לא עוברת את אחוז החסימה.

גוש הימין נותר יציב, כאשר מפלגות הימין מקבלות 52 ועם החרדים עוד 12 ביחד 64 מנדטים. מפלגות המרכז והשמאל מקבלות 45 מנדטים, והערבים 11. כך שאין להם קואליציה בכל מקרה.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בני גנץ מצמצם את הפער כאשר 36% ענו כי הם רוצים לראות אותו בראשות הממשלה, ואילו לנתניהו יש 38%,עוד ענו בסקר; אף אחד מהם 15%, לא יודע 11%.

הסקר נערך ע"י מכון מדגם של ד"ר מינה צמח ומנו גבע בשיתוף iPanel בקרב 502 מרואיינים במדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית בסקר 4.4%+, והנתונים נאספו היום (ראשון).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר