7 טיפים שיסייעו לכם לשתות יותר מים לאורך כל היום

כמו בחירת תפוח על פני עוגה והשבתה למקומה לאחר נטילת פרוסה אחת בלבד, גמיעת הנוזל המבורך בטבע היא לעתים קרובות יותר קלה לומר מאשר לעשות. אז הנה שבעה טריקים שיעזרו לכם (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

אנחנו כנראה לא צריכים להגיד לכם כמה חשוב להזין את הגוף במים. אבל, כמו בחירת תפוח על פני עוגה והשבתה למקומה לאחר נטילת פרוסה אחת בלבד, גמיעת הנוזל המבורך בטבע היא לעתים קרובות יותר קלה לומר מאשר לעשות. אז הנה שבעה טריקים שיסייעו לכם לוודא שאתם שותים מספיק:

הפכו את זה לחלק משגרת הבוקר שלכם

שתיית כוס מים ברגע שאתם מתעוררים היא נהדרת משלל סיבות (כולל חיזוק המערכת החיסונית וחילוף החומרים), אבל היא גם מכניסה אתכם ליום של הידרציה מעולה. לפני, או בסדר, בעת הכנת כוס הקפה או התה הראשונה שלכם, שתו כוס, או ישירות מבקבוק, כדי להתחיל את היום נכון.

הגדירו יעד ספציפי

אם תהיו מכווני מטרה לגבי מה שאתם רוצים להשיג, תגדילו את הסיכוי להשיג אותו בפועל. במקום לומר, "אני הולך לשתות יותר מים", חשבו על כמות המים המדויקת שאתם רוצים לשתות היום. הכמות המומלצת, אגב, היא בין 1.5-2 ליטר.

קנו בקבוקון יוקרתי

שטחי? כן. יעיל? כן, כן, כן. קנו בקבוק שאתם שמחים לשתות ממנו ותרצו להשתמש בו לעתים קרובות יותר. זו הוצאה לא קטנה, אבל ברגע שתתחילו להשתמש בה כל היום, כל יום, היא בעצם שווה את זה.

אכלו מזונות שמלאים במים

מלפפונים, אשכוליות ואבטיח הם לא רק נשנושים בריאים - הם יכולים לעזור לכם לשמור על כמות מים נאותה בגופכם, לאורך כל היום. אנחנו לא אומרים שעליכם להסתמך אך ורק על מזון עבור היעד שלכם, אבל זו דרך מצוינת להגניב מים נוספים לתוך המערכת שלכם.

השתמשו באפליקציות ייעודיות כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלכם

אנו משתמשים ביישומים עבור כמעט הכל, אז למה שתיית מים צריכה להיות חריגה? יישומים כמו "Waterlogged" (עבור iPhones) ו-"Hydro Coach" (עבור אנדרואיד) עושים את זה קל יותר. בעזרתן תוכלו להישאר יציבים על המסלול של מטרות שתיית המים שלכם.

הגדירו תזכורות בטלפון

בהתחלה, עמיתים לעבודה שלכם עלולים להיות מוטרדים מהצלצול התכוף בטלפון שלכם בכל שעה שמאותת לכם לצרוך מים. אבל אחרי זמן מה, הגוף שלכם יתרגל ללוח הזמנים ואתם תוכלו לבטל את התזכורת לגמרי.

הכינו מים יותר מפתים בעזרת תוספת טעם

כמה אנשים באמת אוהבים לשתות מים. אחרים, מנגד, לא כל כך. אם אתם נמנים על חברי קבוצה השניה, נסו לתבל את הבקבוק שלכם עם טעמים טבעיים. פירות, ירקות ועשבי תיבול הם אפשרויות נהדרות להוספת קצת עניין למים שלכם מבלי להוסיף טונות של קלוריות או סוכר. מיץ לימון ובזיליקום, מישהו?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר