העדות הנדירה של מרן ראש הישיבה:

"אני סומך רק על שחיטת בד"ץ 'נוה ציון' המשווקת ע"י אשפר"

למעלה מ-30 שנה חלפו מאז הוקמה חברת 'אשפר בשר' בכשרות המהודרת של בד"ץ 'נוה ציון' ודבר אחד לא השתנה – ההשגחה המהודרת והקפדנית שלחכם שלום כהן (חרדים)

"שתדעו לכם, אני אוכל אך ורק משחיטת בד"ץ 'נוה ציון' של 'אשפר'" (צילום: באדיבות המצלם)

מרן ראש הישיבה עמד על ערש ההקמה יחד עם מרנן גדולי הדור חכם יהודה צדקה וחכם בן ציון אבא שאול זצ"ל ומאז הוא מלווה באדיקות את כל המתרחש בבד"ץ וב'אשפר', הכל נעשה אך ורק על פי הוראותיו המדויקות, והוא מפקח מקרוב אחר הנעשה, נהלי הכשרות והבדיקות, ואף מגיע מפעם לפעם לעקוב מקרוב במשחטה.

באחד מביקוריו האחרונים של מרן ראש הישיבה במשחטת העופות, הוא התעכב שעה ארוכה במשחטה, בוחן בשבע עיניים כל שלב במסלול שהעוף עובר מהכלובים ועד למליחה. מברר כל פרט, שם לב לכל דבר קטן.

אחרי הסיור הארוך, התיישב מרן על מקומו, לצידו רבני הבד"ץ הגאונים רבי שלמה בן שמעון ורבי מסעוד בן שמעון, וראשי חברת 'אשפר' ובהם המנכ"ל רבי יצחק עובדיה, מקורבו של מרן ראש הישיבה. מרן הביע את שביעות רצונו מהרמה הגבוהה של הכשרות במשחטה, מההקפדה על כל פרט כפי הוראותיו, ואז התבטא בהתבטאות נדירה ומיוחדת: "שתדעו לכם, אני אוכל אך ורק משחיטת בד"ץ 'נוה ציון' של 'אשפר'".

רבי יצחק עובדיה ניצל את שעת הכושר וביקש ברכה, "שלושים שנה אנחנו עומדים תחת הנהגתו של מרן, יהי רצון שנזכה להמשיך עוד שלושים שנה". ומרן נענע לו בראשו והפטיר, "יחד עם רבי יצחק".

דבריו הברורים של מרן חכם שלום, באים לידי ביטוי במכתבו הנדיר: "בקרנו בשחיטות וראינו כיצד צוות השוחטים, בודקי הסכינים, בודקי הריאות, בודקי צומת הגידים, משגיחי ההכשרה וניקיון העופות מדם בעין, משגיחי האריזה ומשגיחים כלליים, מומחים ונאמנים, עומדים על משמר הכשרות בכל שחיטת מהדרין מטעמנו להוציא דבר המתוקן בתכלית ההידור על הצד הטוב ביותר.

"כמו כן בקרנו בשחיטת הבהמות וראינו שהכל נעשה בתכלית ההידור, הן בבדיקת הסכינים, הריאה, בדיקת פנים ובדיקת חוץ והאברים הפנימיים, והיות שאין עליהם כל לחץ לקנות הבהמה על כן כל הבדיקות נעשות בהידור רב וכל בהמה הנלקחת משם אין בה שום חשש של סירכה ואפילו לא ריר בריאה כדעת מרן הבית יוסף, ושום חשש אחר. ועלינו לומר שהתרשמותנו הייתה מכל מה שראינו מעל ומעבר לכל מה שציפנו לראות", כתב מרן, ומי שמכיר עד כמה מרן זהיר במילותיו, מקמץ בדבריו, יודע עד כמה מדובר בשבחים נדירים.

ראשי 'אשפר' לא זזים צעד ללא הוראותיו של מרן ראש הישיבה, דבר שמתבטא לא רק בשטח הכשרות אלא בכל הנושאים. כך לפני כשנתיים זימן מרן את ראשי 'אשפר' והורה להם לעשות הכל על מנת להוזיל את המחירים כדי שכל בן תורה יוכל לענג את השבת והחג בבשר משובח במחיר השווה לכל נפש. נאמנים להוראותיו, יצאו ב'אשפר' בשורת מבצעים ייחודית וחסרת תקדים.

כל זאת מצטרף אל האיכות הייחודית של בשר 'אשפר', המקפידים על שימוש רק בזנים מובחרים ובתהליכי עיבוד השומרים על איכותו של הבשר, כך כל ירא שמים החפץ לענג באמת את שלחן השבת ויום טוב בבשר משובח ובכשרות מהודרת מוצא את מבוקשו ב'אשפר'.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר