המסע לארה"ב בסכנה

בליל שבת: הגר"צ פרידמן פונה לבית חולים

הגאון רבי צבי פרידמן בן ה-81, ממנהיגי הפלג הירושלמי, פונה בליל שבת מביתו בבני ברק לבית החולים לאחר שחש ברע. טרם ברור האם יצא למסע המתוכנן לארצות הברית (אקטואלי)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הגר"צ פרידמן (באדיבות המצלם)

רב שכונת אור החיים בבני ברק וממנהיגי הפלג הירושלמי, הגאון רבי צבי פרידמן בן ה-81, פונה בליל שבת מביתו בבני ברק לבית החולים לאחר שחש ברע, היה חשש לאירוע מוחי וצוות הצלה פינה אותו לבית החולים 'שיבא' תל השומר, עם צאת השבת הוא שוחרר לביתו.

הגר"צ פרידמן צפוי לצאת ביממה הקרובה לארצות הברית לכינוס סאטמאר לטובת מוסדות הפלג הירושלמי. המסע לארה"ב ככל הנראה לא יבוטל, הערב היה צפוי לשאת דברים בבית המדרש 'אלפי מנשה' בבני ברק נגד ההשתתפות בבחירות, אך לא יגיע בשל חולשתו.

מוסדות 'הפלג הירושלמי' על טהרת הקודש, שהתנתקו מתקציבי המדינה, יגיעו ביממה הקרובה יחד עם גדולי הרבנים, ראשי ישיבות וראשי הכוללים של הפלג לארה"ב, למסע מיוחד ודינר ענק והיסטורי שייערך עבורם על ידי חסידות סאטמר.
מי שעומד מאחורי הנסיעה הוא האדמו"ר מהרי"י מסאטמר, אליו פנו חברי המועצת של הפלג הירושלמי וראשי הישיבות בפניה נרגשת לבא לעזרתם לאור ההתנתקות מהתקציבים שקבלו עד עתה מהמדינה והקשיים הכלכליים הכרוכים בכך.

כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת' האדמו"ר שנכנס לעובי הקורה גייס את גדולי עסקני ונגידי סאטמר לטובת העניין, ובמשך השבועות האחרונים עמלו על תכנית מפורטת לקראת המסע, שכוללת בין השאר מעמד דינר וקבלת פנים לגדולי התורה באולם ענק בניו יורק בהשתתפות כ-10,000 איש, וכן ביקורי כבוד של ראשי הישיבות אצל נגידים בניו יורק וניו גרז'י, כשהיעד הוא לגייס 40 מיליון שקלים בעבור המוסדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר