"מחוייבים להמשיך לסייע לכם תמיד עד לקבלת כלל המידע להצלת חיים"

חברי הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי, הרב ינון אזולאי, ומ״מ רה״ע פ״ת הרב אוריאל בוסו בסיור באיחוד הצלה ״מוקירים את פעילותכם ומחויבים להמשיך לסייע לכם תמיד עד לקבלת כלל המידע להצלת חיים בצורה הטובה ביותר״ (חדשות בריאות, שיווקי)

חברי הכנסת במוקד הצלה (צילום: דוברות הצלה)

הבוקר התקיים במטה הראשי של איחוד הצלה בירושלים סיור מיוחד של חברי הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי והרב ינון אזולאי יחד עם המועמד לכנסת מ״מ רה״ע פ״ת הרב אוריאל בוסו.

חברי הכנסת קיבלו סקירה מקיפה ממנכ״ל הארגון משה טיטלבוים על כלל האתגרים איתם מתמודד הארגון בימים אלו, כשהנושא המרכזי בסדר היום הוא הדרת מידע מציל חיים מאלפי המתנדבים באיחוד הצלה אשר לא מקבלים את מלוא המידע כפי שהתחייבו בכירי משרד הבריאות וגם מה שכן מגיע באיחור וגורם לפגיעה קשה בחיי אדם.

חברי הכנסת הודיעו למנכ״ל איחוד הצלה כי כפי שסייעו עד היום לפעילות הקודש של איחוד הצלה הם מחוייבים לפעול לשם כך גם בקדנציה הבאה יחד עם יו״ר התנועה הרב אריה דרעי.

מנכ״ל איחוד הצלה משה טיטלבוים אמר בסיום הביקור, ״אני רוצה להודות בהזדמנות זו בראש ובראשונה ליו״ר ש״ס הרב אריה דרעי על תמיכת משרדו וכן על הסיוע של כלל חברי הכנסת של ש״ס לאיחוד הצלה כל העת. אני מקווה שהעניין בו אנו לא מקבלים את מלוא המידע ובזמן תיפתר בהקדם לטובת כלל אזרחי מדינת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר