התבטאות מפתיעה

ח"כ מוסי רז נגד רון קובי: "לא צריך להמשיך"

"ראש עיר שמתבטא כך כלפי תושביו לא צריך להמשיך", אומר ח"כ מוסי רז ממרצ בתגובה לדברי ראש העיר טבריה כי התושבים החרדים מטנפים את רחובות העיר בכוונה (בארץ)

(צילום: Flash90)

דבריו של ראש עיריית טבריה, רון קובי נגד התושבים החרדים גוררים תגובה חריפה ומפתיעה דווקא מכיוונו של ח"כ מוסי רז, ממפלגת מרצ.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו הערב (שני), כתב תחילה ח"כ רז ציטוט מדברי רון קובי כי "התושבים החרדים מטנפים", והבהיר כי אסור לו להמשיך בתפקידו.

לדברי רז, "ראש עיר שמתבטא כך כלפי תושביו לא צריך להמשיך גם אם עומדת לזכותו הפעלת תחבורה ציבורית בשבת", כלשונו.

בראיון היום לכיכר השבת הסביר קובי, "העיר טבריה היא עיר שיש בה כ-20% חרדים, וזה בסדר, אנחנו אוהבים את כולם, שמחים עם כולם, הכל בסדר. הבעיה שלנו, שיש קבוצה מסוימת בציבור הזה, שבשכונות מסוימות, מעמיסים אשפה בצורה לא פרופורציונלית, מטנפים את האזור ולא דואגים לאיכות הסביבה שלהם".

"אלו הם עובדות", אומר ראש העיר, "אני רואה את זה בחומרה רבה, יש פה ציבור חרדי מאוד טוב בטבריה, יש פה קהילות מצוינות, יחד עם זאת שמיעוט מקלקל לרוב, לפעמים זה נראה ככה כאילו אומרים על כולם, לא אמרנו כולם".

ראש העיר מוסיף ואומר: "עוד דבר, דווקא אלו שזורקים על הרצפה הם אלו שלא משלמים ארנונה, שכולם עם הנחות וכל מיני קיצוצים בארנונה. וזה גם בסדר, הכל לפי חוק, לא אומר שזה לא לפי חוק. ראש העיר של טבריה ראש עיר של כולם, חילונים, חרדים, מסורתיים, של כולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר