הסערה בטבריה

חבר המועצה מ'דגל התורה' דורש מרון קובי להתפטר

לאחר דבריו הבוטים של ראש עיריית טבריה, רון קובי, כנגד החרדים וההבהרה שלו לאחר מכן ב'כיכר השבת', חבר מועצת העיר, דוד אוחנה, דורש ממנו להתפטר מיד מתפקידו (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

כפי שדווח אתמול (שלישי) ב'כיכר השבת', ראש עיריית טבריה רון קובי, התבטא בשידור לייב בעמוד הפייסבוק שלו נגד החרדים: "הם עושים שרירים על עיר שלמה שכולה יש בה 22% חרדים שרוצים לסחוט ולחלוב את הקופה הציבורית, לשלם ארנונה בקושי משלמים, לטנף את העיר מטנפים, בושה וכלימה".

מאוחר יותר ניסה לתקן את עצמו בריאיון ל'כיכר השבת' ואמר "יש פה ציבור חרדי מאוד טוב בטבריה, יש פה קהילות מצוינות, יחד עם זאת שמיעוט מקלקל לרוב, לפעמים זה נראה ככה כאילו אומרים על כולם, לא אמרנו כולם".

ההבהרה המגומגמת לא מספקת את חבר מועצת עיריית טבריה דוד אוחנה מ'דגל התורה' ששיגר מכתב חריף לראש העיר בו הוא דורש ממנו להתפטר מתפקידו "אתמול הופעת בערוץ 13 וכן ברשת החברתית "מרימים את טבריה מהקרשים", והתבטאת בצורה גזענית כלפי הציבור החרדי ובו אמרת ש'החרדים מטנפים את העיר, וכמעט לא משלמים ארנונה'" כותב דוד אוחנה.

המכתב


"כחבר מועצת העיר המייצג את הציבור החרדי בעיר טבריה הריני להוקיע את דברי הגנאי שהושמעו ברשתות התקשורת. ואשר מציגים את הציבור החרדי בצורה אפילה ושקרית!! דברים גזעניים אלו אמורים לעורר סערה ציבורית באשר הם מזכירים תקופות קשות במהלך ההיסטוריה בהם נרדף העם היהודי והושמץ בכגון אלו"

אוחנה מוסיף בזעזוע "אילו היו נשמעים מעל כל במה אחרת מחוץ לגבולות מדינת ישראל היו גורפים מחאה עולמית".


לסיום הוא דורש את התפטרות ראש העיר, "אשר על כן – הריני לבקשך מר רון קובי להתפטר לאלתר מתפקידך כראש העיריה. לא יתכן כי אדם המכהן במשרה ציבורית ואשר אמור להנהיג ולהוביל ציבור שלם על כל גווניו יתבטא באופן גזעני ומפלה שכזה - אינך ראוי לתפקיד!!!".

דוד אוחנה שיגר העתקים מן המכתב ליועץ משפטי לממשלה ולבכירי משרד הפנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר