בני חורין אמיתיים עם פלטינום טריפל A אינוורטר של אקלטרה בכשרות מהדרין

כמעט שנה חלפה מאז יצאה ענקית המיזוג - אלקטרה, עם בשורת הכשרות למהדרין על המזגנים של בד"ץ הרב רובין שליט"א, לצד האישור של מכון מדעי טכנולוגי להלכה מיסודו של הרה"ג לוי יצחק הלפרין זצ"ל (חרדים, שיווקי)

יתרונותיו של מזגן הטריפל A הופכים אותו למבוקש בכל בית (צילום: יח"צ)

ציבור שומרי התורה יראי ה' בירכו על המהלך המבורך וראו בכך את המאמצים של אלקטרה להתייחס במלוא כובד הראש לדרישות ולצרכים של ציבור הצרכנים החרדים. באלקטרה לא עצרו והמשיכו לבדוק ולחקור היכן ניתן להעמיק את שיתוף הפעולה של מערך הכשרות, לכמה שיותר דגמים כדי שכולם יוכלו ליהנות ממזגנים האיכותיים ביותר בכשרות המהודרת ביותר. המאמצים נשאו פרי. אל מערך הכשרות מצטרף מזגן פלטינום טריפל A אינוורטר. מזגן פלטינום AAA אינוורטור עבר בהצלחה את הבדיקה המחמירה של רבני הבד"ץ בראשות הרב רובין שליט"א והם נתנו עליו את חותמתם. מטעם רבני בד"ץ מהדרין נמסר כי הם "מברכים את 'אלקטרה' על שיתוף הפעולה הנרחב, בעקבותיו יכלו להתרחב לעוד מזגנים, ומאמינים שהכוונות הטובות למען ציבור יראי ה' מוכיחות את עצמן. ציבור אנ"ש שרוצים להיות בטוחים בהידור שבת מלכתחילה, יכולים כיום למצוא את מבוקשם במזגני 'אלקטרה'".

יתרונותיו של מזגן הטריפל A הופכים אותו למבוקש בכל בית:

  • שקט במיוחד (מיועד לחדרי שינה וחדרי ילדים)

  • עוצמתי ומקרר במהירות את חלל החדר

  • שליטה אופטימלית הטמפרטורה עד לכדי חצי מעלה.

  • 99 מהירויות ושליטה בצריכת החשמל שמאפשר גם חיבור לגנרטור במידת הצורך.

  • חסכוני במיוחד: עלות של 1 ₪ ללילה שלם של מיזוג (7 שעות בטמפרטורה של 25 מעלות)

  • בעל שתי כשרויות של המכון הטכנולוגי ובד"צ מהדרין של הרב רובין.

לכבוד חג הפסח עוברים למזגן טריפל A INVERTER של אלקטרה ונהנים מאמינות, איכות ועוצמה, חיסכון באנרגיה שמתורגם כמובן לחיסכון כלכלי – מה שמשפיע כמובן על איכות החג שלכם.

"'אלקטרה' משתפת פעולה באופן בלתי מתפשר במשך עשרות שנים עם ציבור החרדים הדורשים קלה כחמורה", אומרים בהנהלת אלקטרה. "בשנים האחרונות, עם התקדמות הטכנולוגיה שעושה צעדי ענק – וכניסתם לשוק של מזגנים חדישים ו'חכמים', העמוסים חיישנים ובקרים שונים שמגיבים אוטומטית לכל התרחשות, עשינו הכל על מנת להנגיש את השימוש במזגנים עבור אנשים שמבקשים הידור, ולא מסתפקים בגרמא, והכניסה את הכשרויות המהודרות ביותר למזגנים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר