כיצד לשמור על בננות שלא ישחירו בטרם עת

הבננה אידאלית להכנת שייקים, קינוחים ואפילו סתם כנשנוש בריא של שעת בין ערביים, אך לא כשהיא ירוקה או מנוקדת בכתמים. אז, אם אתם בעניין של בננות בשלות באופן מדויק, זה מה שתעשו (אוכל, באנו לעזור)

(צילום: שאטרסטוק)

אנחנו אוהבים את הבננות שלנו במידת רכות מדויקת במיוחד. לא כשהן ירוקות, מנוקדות עם כתמים או (הגרוע מכל) כמעט שחורות. זהו חלון הזדמנויות קטן, אבל כשמנצלים אותו כיאות, הבננה אידאלית להכנת שייקים, קינוחים ואפילו סתם כנשנוש בריא של שעת בין ערביים.

אז, אם אתם בעניין של בננות עם דרגת בשלות ספציפית מאד, מה ניתן לעשות? סמכו עלינו. כך תשמרו על הבננות שלכם טריות יותר, לאורך זמן:

שמרו עליהן מאוגדות

אתם יודעים מה אומרים, בננות שחבורות יחדיו, נשארות יותר טריות. (בסדר, אף אחד לא באמת אמר את זה, אבל זה נכון.) טוב יותר - לתלות אותן. זה ימנע מ"חבורות מנוחה" או מכתמים חומים לצוץ על הפרי השוכב.

עטפו את הגבעול בניילון נצמד

בננות משחררות גז אתילן דרך הגבעולים שלהן, אשר מאיץ את תהליך ההבשלה. כדי להאט את הימלטות הגז הזה לחלקים אחרים של הפרי (ולהבשילם בטרם עת), עטפו את הקצוות של הגבעולים בניילון. כסו מחדש את הבננות בעטיפה, בכל פעם שאתם נוטלים אחת.

אחסנו אותן בטמפרטורת החדר

אל תתפתו לשים את הבננות שלכם במקרר כדי לעצור את תהליך ההבשלה. על פי המומחים ב"צ'יקיטה בננה", הדרך הטובה ביותר לשמור על בננות היא בטמפרטורת החדר, לא במקרר. הסיבה לכך היא שהטמפרטורות הקרות יותר ימשיכו להבשיל את הפירות שלכם - גם אם בסופו של דבר תחזירו אותם לטמפרטורת החדר.

פספסתם את הסירה (בננה) של הפרי שלכם? לא נורא. בננות בשלות יתר הן תירוץ מצוין להכין לחם בננות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר