נגד רון קובי

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מבהיר: "אני מגבה את טרבלסי"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מבהיר בשיחה עם 'כיכר' כי לא העביר ביקורת על נציג 'הבית היהודי' בטבריה, ואמר כי כל עוד רון קובי ממשיך לפגוע ביהדות ובחרדים יגבה את טרבלסי (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ח"כ בצלאל סמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

"כל עוד רון קובי ימשיך את המאבק שלו ביהדות ובחרדים אני אגבה את רפאל טרבלסי", כך מבהיר ח"כ בצלאל סמוטריץ' (איחוד הימין) בשיחה עם "כיכר השבת".

אמש (שלישי) צוטט ב'כיכר השבת' תושב ירושלים, דוד וואזנה, שהגיע לטבריה לתמוך ברון קובי, כשטען כי בתיווכו, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', שוחח טלפונית עם רון קובי. לדבריו, "הוא דיבר איתו בטלפון שרפאל טרבלסי פועל ההיפך מהדרך של הרב קוק זצ"ל שאמר לקרב ולא להרחיק".

"כיכר השבת" שוחח עם ח"כ בצלאל סמוטריץ' כדי לבדוק האם העביר ביקורת על נציג הבית היהודי בטבריה, רפאל טרבלסי, שנחשב למוביל הגוש החוסם בעירייה נגד רון קובי.

לדבריו, השיחה עם רון קובי היתה בהפתעה וביוזמתו של אדם שאינו מכיר והוא נענה לה מתוך נימוס. לגופו של עניין, סמוטריץ' מכחיש בתוקף שהעביר ביקורת על טרבלסי.

"פנה אלי בהפתעה אדם שאני לא מכיר ונתן לי את הפלאפון שלו ואמר שרון קובי על הקו", מספר סמוטריץ ל'כיכר', "אני משתדל לא לפגוע באנשים ולכן לקחתי את הפלאפון ושוחחתי עם קובי בנימוס".

סמוטריץ' מדגיש כי "אמרתי לו דברים ברורים, שכל עוד הוא ימשיך את המאבק שלו ביהדות ובחרדים אין על מה לדבר ואני אגבה את רפאל טרבלסי הנציג שלנו בעיריה בסירובו להיכנס לקואליציה".

דוד וואזנה שיגר אלינו תגובה מפורטת על מה שלדבריו התרחש. "שיחת הטלפון התרחשה בפגישה ליד חברים משותפים לסמוטריץ ולי", הוא מספר, "ותוך כדי קיבלתי שיחת טלפון מרון קובי ואמרתי לסמוטריץ שאני רוצה שידברו ויעשו קירוב לבבות, סמוטריץ דיבר עם רון קובי במשך עשר דקות ולאחר השיחה ביקש ממני לומר לרון קובי שיתנצל מול הרב אורבך שליט"א ואמרתי לו שרון מכבד רבנים ורק דרעי הרחיק אותו וכעת נקרב אותו.

"לפני שסמוטריץ התחיל את שיחת הטלפון עם רון קובי, הוא שאל אותי האם אני מקליט אותו ואמרתי לו ששלוש קדנציות ברציפות הייתי בוועד בנק ישראל ומעולם לא הקלטתי שום אדם והטלפון שלי ריק מהקלטות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר