ההסלמה בדרום

במה יש להתחזק? הרבנים מהדרום משיבים

בכירי רבני הערים בדרום, העומדות תחת מתקפת רקטות מתמשכת מכיוון ארגוני הטרור ברצועת עזה, מפרטים בשיחה ל'כיכר השבת' במה יש לנקוט חיזוק ברמה הרוחנית (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הגר"י שיינין והגר"מ הבלין (צילום: דודי זהבי, ארכיון כיכר השבת)

מאות טילים שוגרו ביממה האחרונה לעבר ישראל, מרביתם נפלו בשטחים פתוחים, עשרות מהם יורטו על-ידי מערכת 'כיפת ברזל', אך אחדים מהם נפלו ופגעו בבניינים באזור הדרום.

בעקבuת המצב הביטחוני הקשה וההסלמה החמורה, במהלכה עד כה נהרגו שניים ונפצעו עשרות בני אדם, פנה "כיכר השבת" לרבני הערים בדרום - ושמע מהם במה יש להתחזק.

רבה של קרית גת, הגאון רבי משה הבלין, אומר ל'כיכר השבת', כי "מאחר וטיל פגע במקווה טהרה, צריך להתחזק בצניעות ובטהרה וחיזוק עניין הטהרה, וכן בחינוך הבנים".

לדברי הרב הבלין, "משום שאנו נמצאים בימים של ספירת העומר להתחזק בבין אדם לחבירו".

רבה של אשדוד, הגאון רבי יוסף שיינין, אומר ל'כיכר השבת': "בעקבות המצב אני קורא להתחזק בשמירת השבת. גם יהודים דתיים וחרדיים צריכים להתחזק בשמירת השבת; להקדיש את השבת לתורה בלבד, לא לקרוא רכילות".

"התורה מגנא ומצלא, ולכן יש להתחזק בלימוד התורה כל השבוע. ברגע שיהיה חיזוק רציני בדברים הללו, בעזרת השם אני בטוח נהיה מוגנים".

הרב בראלי (באדיבות המצלם)

הרב אריאל בראלי, מרבני העיר שדרות, אומר ל'כיכר השבת', כי "יש להתחזק בחיזוק האמונה והשגחת השם, גם בצד הפרטי וגם בצד הכללי. חזון הנביאים מומש על ידי הקמת מדינת ישראל, כעת, יש להתחזק בערבות ההדדית עם מי שלידינו - לעזור לאחרים בצד הגשמי ובצד הרוחני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר