סיכול ממוקד

תיעוד דרמטי: כך חוסל בכיר חמאס בלב עזה

דובר צה"ל פרסם בערב תיעוד וידאו מהחיסול הממוקד של בכיר חמאס חאמד אלחדרי, האחראי על העברות כספים במזומן ובהיקפים גדולים מאיראן לארגוני הטרור ברצועה (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דו"צ)

דובר צה"ל פרסם בערב (ראשון) תיעוד וידאו מהחיסול הממוקד של בכיר חמאס חאמד אלחדרי, האחראי על העברות כספים במזומן ובהיקפים גדולים מאיראן לארגוני הטרור ברצועת עזה.

כזכור, מוקדם יותר התיר צה"ל לפרסם כי בפעילות משותפת של צה"ל ושירות הביטחון הכללי סוכל חאמד אחמד עבד חודרי, האחראי על העברות כספים במזומן ובהיקפים גדולים מאיראן לארגוני הטרור ברצועת עזה.

לדברי צה"ל, חודרי הוא בעליה של חברת החלפנות "חאמד ללצראפה"/"אלופאק", אשר הוכרז כארגון טרור בישראל ביוני 2018. בשנים האחרונות התבסס מעמדה של חברת החלפנות וכן מעמדו של חודרי כחלפן כספים מרכזי ברצועת עזה.

חודרי העביר כספים בהיקפים גדולים ובמזומן לחמאס הצבאי, לג'יהאד האסלאמי ולארגוני טרור נוספים ברצועת עזה, באמצעות חברת החלפנות שבבעלותו ובסיוע חלפנים בחו"ל וסוחרים, שהיו מודעים להכרזה על החברה כארגון טרור.

פעילותו הפיננסית של חודרי, ששימש כראש החץ של איראן ברצועת עזה, תרמה באופן משמעותי לקידום פעילות הטרור ולהתעצמותם הצבאית של ארגוני הטרור ברצועת עזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר