הר' חיים דרוקמן תוקף את קמפיין הבית היהודי: "שגיאה גדולה"

הר' חיים דרוקמן מבכירי הרבנים בציונות הדתית, הידוע כתומך בבית היהודי ובנפתלי בנט, יוצא למתקפה נגד הקמפיין המציג נשים ונגד רונן שובל שתומך בברית הזוגיות (בחירות)

דודי סילבר | כיכר השבת |
בנט ודרוקמן (פלאש90)

מתקפה מבית: רבנים שונים בציונות הדתית טוענים זה זמן רב, כי יו"ר הבית היהודי אינו נשמע להם ואינו מתייעץ עם רבנים. הביקורת החריפה מאז תחילת מערכת הבחירות, לנוכח שורת צעדים של בנט במטרה להעניק למפלגה ציוויון כלל ישראלי. אולם אחד הרבנים שתמיד תמך בבנט היה הר' חיים דרוקמן מבכירי ומזקני רבני הציונות הדתית, אך גם הוא תוקף כעת את בנט.

בשיחה שפורסמה בוואלה! חדשות, נשמע הר' דרוקמן כשהוא מותח ביקורת על הקמפיין שכולל תמונות נשים בחוסר צניעות ושירת נשים. "זה ודאי לא היה צריך להיראות ככה, חבל", תקף דרוקמן. "זו טעות, פגיעה. שגיאה גדולה ומיותרת לחלוטין". על הסרטון בו נראים נשים חילוניות משבחות את בנט תוך כדי פעולות ספורט אמר: אני לא ראיתי ולא שמעתי. ודאי שבני תורה לא רואים את זה, ולא ראוי שיראו את זה".

עם זאת דרוקמן ניסה לסנגר על בנט ואמר כי מי שאחראי לכך הוא מנהל תעמולת הבחירות, אך הודה כי אנשי המפלגה לא התייעצו איתו בנושא.

דרוקמן תקף גם את דבריו של המקום ה-16 ברשימת הבית היהודי רונן שובל, שאמר כי המפלגה תומכת בברית הזוגיות לזוגות חד מיניים, כפי שנחשף בגלי צה"ל."זה לא אנחנו. להפך, עלה לדיון והוחלט באופן חד משמעי נחרצות שאין לנו כל קשר לזה", הדגיש ר' דרוקמן. "זה חמור מאד, אבל מה אפשר לעשות? זה קלקול גדול מה שהוא אמר, על אף שזה לא אמת".

במהלך הפריימריז הציג שובל תמיכה מדרוקמן, אך כעת נראה שגם הוא לא משוכנע כי המפלגה תצליח לעבור את ה-15 מנדטים "הוא במקום לא ריאלי בכלל ברשימה, עם כל התקוות שנעלה, וודאי לא במקום שהוא נמצא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר