נתניהו: "כנגד כל הסיכויים, ניצחון גדול לליכוד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לתוצאות מדגמי ערוצי הטלוויזיה, שחוזים למפלגתו 27-28 מנדטים, ואמר: "כנגד כל הסיכויים, ניצחון גדול לליכוד ולעם ישראל" (בחירות 2015)

ישי כהן | כיכר השבת |
המנצח, ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

בחירות 2015 • הציבור בחר: ראש הממשלה בנימין נתניהו חוגג הערב (שלישי) את הניצחון הגדול שלו בבחירות, זאת למרות הסקרים בשבועות האחרונים שניבאו כי המפלגה תתרסק לסביב ה-20 מנדטים בלבד. במדגמי ערוצי הטלוויזיה זוכה המפלגה ל-27-28 מנדטים, וכמעט בוודאות ניתן לומר שנתניהו ימשיך לכהן כראש הממשלה הבא של ישראל.

נתניהו מיהר להגיב ואמר: "כנגד כל הסיכויים, ניצחון גדול לליכוד, ניצחון גדול למחנה הלאומי בראשות הליכוד, ניצחון גדול לעם ישראל".

יצוין כי ראש הממשלה שוחח מיד לאחר פרסום תוצאות המדגמים עם ראשי המפלגות החרדיות, אריה דרעי ויעקב ליצמן, וקבע להיפגש עמם כבר מחר. כמו כן, נתניהו שוחח גם עם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט וקבע להתחיל כבר מחר במשא ומתן.

מוקדם יותר נשאל ראש הממשלה נתניהו בראיון ל"כיכר השבת" האם הוא מתחייב לצרף את המפלגות החרדיות בכל מצב פוליטי ואמר: "בוודאי, יש ספק בכלל? הרי לא אני הוצאתי אותם, לא אני מנעתי מהם להיכנס, כולם יודעים את רצוני לכלול אותם בממשלה היוצאת ולצערי היה מי שעמד בדרכי, אבל אם אקבל מספיק קולות לא תהיה בעיה לעשות את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר