נתניהו בנאום ניצחון: "נטפל ביוקר המחיה"

רה"מ בנימין נתניהו הגיע למטה הליכוד והעניק את נאום הניצחון לקול תשואות ההמון: "עלינו להקים ממשלה חזקה ויציבה שתדאג לביטחונם ורווחתם של כל אזרחי ישראל" (בחירות 2015)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בחירות 2015 • הציבור בחר: ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הלילה (שלישי) לאחר חצות לגני התערוכה בתל אביב בכדי לחגוג את הניצחון שלו בבחירות כשהוא מלווה ברעייתו שרה.

בפתח נאומו אמר נתניהו: "תודה רבה לכם. תודה רבה לכם אזרחי ישראל. כנגד כל הסיכויים השגנו ניצחון גדול לליכוד. השגנו ניצחון גדול למחנה הלאומי בראשות הליכוד, השגנו ניצחון גדול לעמינו. אני גאה בעם ישראל שברגע האמת ידע להפריד בין עיקר לטפל ולעמוד על העיקר. לעמוד על הדברים החשובים לנו".

ראש המשלה הוסיף ואמר: "עלינו להקים משמלה חזקה ויציבה שתדאג לביטחונם ורווחתם של כל אזרחי ישראל" כאשר ברקע מאות תומכיו זועקים "לא רוצים אחדות, לא רוצים אחדות".

"אני יכול לומר לכם בבטחה שאנחנו עומדים לפני אתגרים מדיניים וביטחוניים. הבטחנו לטפל ביוקר הדיור והמחיה ואנחנו נעשה זאת".

"שוחחתי הערב עם כל ראשי המפלגות של המחנה הלאומי" סיפר נתניהו: "קראתי להם להצטרף אלי ולהקים ממשלה בישראל ללא דיחוי, כי המציאות אינה לוקחת פסק-זמן, אזרחי ישראל מצפי מאתנו שנקים במהירות ממשלה אחראית שתעבוד למענם, וכך נעשה".

לסיום הודה נתניהו לבניו ורעייתו: "אני מבקש להודות לבני הנפלאים - יאיר ואבנר, שעזרו לי כל כך הרבה, הם אלה שמחברים אותי לקרקע ולדור הצעיר".

נתניהו הודה לרעייתו: "אני מבקש להודות לרעייתי שרה" הציבור שאג "שרה, שרה, שרה" ונתניהו המשיך: "איזה מסלול ייסורים עברת לצידי, כמה תעצומות נפש יש לך רעייתי, וכמה תעצומות נפש נתת לי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר